بزرگ ترین شرکت انیمشین سازی ایران افتتاح شد

شرکت انیمیشن سازی رایمون مدیا در راستای تولید انیمیشن سازی وجلوه های بصری افتتاح شد.به گزارش شایان به نقل ازصبا ، صبح امروز در خیابان حکیمیه تهران، شرکت رایمون مدیا در راستای تولید انیمیشین و ارتقای سطح بازی های رایانه ای با حضور دکتر ستاری معاون علمی و فناوری ریس جمهور ، مخبر رییس فرمان اجرایی امام خمینی  ،دکتر حسام الدین آشنا و جمعی از اهالی رسانه افتتاح شد.

در این مراسم دکتر نوری مدیرعامل شرکت رایمون مدیا درباره این مجموعه گفت : یک سری موسسات وجود دارند که به آن مراکز شکوفایی گفته می شود. این شرکت ها که اصطلاحا موسسات گرا نیز نام برده می شوند به ساخت مراکز عظیم مشغواند، شرکت رایمون مدیا که نام آن به معنای نگهبان کهکشان است و از این سخن حضرت رسول گرفته شده: «اگر دانش در ثریا باشد، مردانی از سرزمین پارس به آن دست پیدا خواهند کرد.» جزو این نوع موسسات است. 

 وی افزود: اگر می خواهیم در عرصه انیمیشن در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم ، باید از نیروهای جوان و فعال و فناوری های این حوزه استفاده کنیم. رایمون مدیا در شروع فعالیت خود و در افتتاح شرکت میلیاردها ریال هزینه کرده است.

همچنین معاون علمی و فناوری رییس جمهورنیز در این مراسم گفت: شرکت هایی که از فناوری روز استفاده می کنند و در ساختار از صفر به صد می رسند ، مثل شرکت تپسی و اسنپ مورد تایید و باعث لذت بردن ماست . قطعا باید از جوانانی که از علم و دانش شان به نحواحسن استفاده می کنند  و در این راستا جسارت به خرج می دهند ،حمایت شود. اگر ما می خواهیم محصولات فرهنگی مان را به دنیا عرضه کنیم، این موثر ترین راه است.

وی ادامه داد: لذت می بریم از هم صحبتی باجوانانی که کار آفرینی می کنند و به همه ی مسوولان این همصحبتی را پیشنهاد می کنم .

حسام الدین آشنا مشاور ریس جمهور نیز در این مراسم گفت : آثار چهل سالگی فکری انقلاب دراین چنین فعالیت هایی بروز می کند. در دانشگاه ها سال ها به تقابل فناوری و فرهنگ پرداختند ومدت ها  طول کشید تا متوجه شدیم همراه با فعالیت های فرهنگی نیاز به حضور در عرصه فناوری نیز داریم . در ابتدا این موضوع بسیار سرکوب شد تا عده ای این محتوا را باورکردند که انقلاب مان نیاز به حرکت در عرصه فناوری نیز دارد. فرهنگ و کار فرهنگی را هزینه برمی دانستیم ،اما امروزه به این موضوع رسیده ایم که فرهنگ نیازمند این حوزه هاست .

وی افزود: در عرصه انیمیشن می توان بهتر به موضوع فرهنگ ایرانی – اسلامی پرداخت، زیرا در ارائه حجاب و پیرامون آن مشکلی نخواهیم داشت .

در حاشیه مراسم مدیرعامل رایمون مدیا درپاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری صبا، درباره تولیدات انیمیشن این موسسه در آینده گفت: در حوزه بازی های یارانه ای ، حدود ۲۰ بازی، با تلویزیون به صورت مشارکتی تولید می کنیم. این بازی از انیمیشن های معروف تلویزیون تولید می شود.  چند پروژه سینمایی و سریالی نیز با تلویزیون کار خواهیم کرد. در پایان مهمانان بخش های مختلف شرکت رایمون مدیا بازدید کردند.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده