افشاگری خانم بازیگر ایرانی از رابطه اش با معاون رئیس جمهور سابق/ چیزی را پنهان نمی کنم!

آرش مقدم نیا: لیلا اوتادی بازیگر زن سینما و تلویزیون در صفحه شخصی خود، ضمن رد ادعای روابطش با مشایی معاون احمدی نژاد، به افشای عملکرد افراد مغرضی پرداخت که در فضای مجازی با ارسال پیامهای خصوصی به افراد مشهور، قصد اخاذی از آنها را دارند. وی نوشته:

ممنون از پیگیریتون،اما این مجری که گفتید رو من نمیشناسم ،شنیدم که یک از همه جا رونده ومونده هستن که با تهدید به پخش نکردن این کلیپهای پر از عقده از افراد معروف دیگر باجگیری میکنن وخرجشون رو در میارن... ودرسطحی نیستن صحبت بشه راجع بهشون!

عاقلان دانند که کسانی صیغه آقای نامبرده شدند باغ ۲۰هزارمتری در دماوند گرفتند وخانه در فرمانیه و یا وام که خوشبختانه بنده هیچکدام را ندارم که بتونن تهمتی بزنن.

آقای مشاعی که این مجری اسمشون رو گفتند صرفا یکبار به ملاقات من اومدن در روز نمایشگاه عکسم وبه اصرار مشاورشون آقای کریمی (که آنهم حرکت نمایشی برای اتمام حاشیه هایی بود که بعد از کمک نقدی به نمایشگاه خانم بازیگر دیگری انجام دادند ودوعدد تابلو هم بصورت هدیه(رایگان)از نمایشگاه بنده بردند).

در حالیکه ۱۲میلیون هزینه برگزاری نمایشگاهم رو کاملا خودم پرداخت کردم و عواید فروشش رو به خیریه دادم.

این هم برای اذهان عمومی که دنبال کشف حقیقتند...

کاشفان حقیقت بدونند من حتی در مراسم افطاری ریاست جمهوریها و دعوتهای اینچنینی هیچوقت شرکت نکردم وخداروشکر قابل اثباته، چه برسه به روابط خصوصی...

امثال این برنامه ها واین مجریها فقط باآویزون شدن به اسم بازیگران وخواننده ها وخاله زنک بازی میخوان اسمی برای خودشون دست وپا کنن  وبه هر طریقی شناخته بشن، و با دیده شدن برنامه هاشون توسط شما به خواسته ی کثیف وغیرانسانیشون میرسند.

در آخر نه مشکل ونه چیزی برای پنهان کردن در روابط م ندارم که نگران باشید، در ضمن روابط خصوصی هرفرد درزندگی کاملا مربوط به خودشه و احتیاج به توضیح نیست اما راجع به اسم برده شده  خیال اذهان عمومی راحت باشه.

لطفا ابله ها رو بزرگ نکنیم . ممنون!

تاریخ نشر مطلب:
چهارشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۸






نظرات کاربران




    محمدمعصومی گرگ زخمی ۲۲:۲۴ - ۰/۰۱/۳۰

    امین فردین از یک چک دویست میلیونی و دو طبقه واحد مسکونی میگوید و فامیل احمدی نژاد و ای بحال کسیکه ادعای دروغین دارد لیلا اوتادی جواب منطقی دارد کسیکه منطق ندارد راه فرار ندارد قدرتمند جبار قیامتی که فرداست


معرفي فيلم هاي روي پرده