افتتاح همزمان ۲ نمایشگاه در گالری «آ»

عصر روز جمعه دهم شهریور به طور همزمان ۲ نمایشگاه در گالری «آ» افتتاح شد که هر دوی این نمایشگاه ها تا ۲۱ شهریور ادامه خواهد داشت .این گالری در یکی از طبقات خود میزبان نمایشگاه آثار آتنا فریدونی است. وی که فارغ التحصیل نقاشی از دانشگاه تهران است، در دوره کاری اخیر خود آثاری با عنوان «بهشت» خلق کرده است و در این آثار بیش از هر چیز به طراحی پرداخته است. وجود و بهره گیری از ادراک آبستره علی رغم ظاهر فیگوراتیو و موضوعی آثار از ویژگی های آثار این نمایشگاه است.فریدونی پس از عبور از یک مجموعه شبه آبستره، با توجه به طبیعت، به خلق تصاویر این نمایش پرداخته است. عمق نمایی، شاعرانگی و توجه به مبانی کلاسیک طراحی از شاخصه های تصاویر مجموعه «بهشت» است.

طبقه دوم گالری «آ» نیز میزبان طراحی های ابوالفضل معصومی شده است. آثار این نمایشگاه که به عنوان «من» روی دیوار رفته است، حاصل فعالیت ۲ سال اخیر معصومی مشاهده می شود که با فضایی فیگوراتیو و با نگاهی به حضور و تماس مردان مختلف به خصوص در عرصه ورزش طراحی شده اند. اندازه آثار متوسط است و در بیش تر موارد با ترکیب آب رنگ و مداد ایجاد شده است.

این اولین نمایشگاه انفرادی این هنرمند است و او پیش از این در چندین نمایش گروهی در گالری های دی، ثالث و … شرکت کرده است. معصومی فارغ التحصیل رشته های نقاشی و انیمیشن از دانشگاه های سوره و هنر است.

این دو نمایشگاه تا ۲۱ شهریورماه در گالری «آ» میزبان علاقه مندان خواهد بود. گالری «آ» درخیابان کریم خان زند، خیابان عضدی، کوچه ارشد شماره ۷ واقع شده است.

تاریخ نشر مطلب:
شنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۹۶






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده