مجیدی برای ساخت قسمت دوم "محمد رسول‎ الله(ص)" مشتاق است

تهیه کننده "محمد (ص)" گفت: مجید مجیدی برای ساخت قسمت دوم "محمد (ص)" بسیار مشتاق است. مگر می‌شود در مورد چنین شخصیت بزرگواری فیلم ساخت و همواره مشتاق نبود.محمدرضا صابری مدیر شرکت نورتابان و تهیه‌کننده کننده فیلم سینمایی «محمد رسول الله(ص)» در گفت‌وگو با میزان، درخصوص احتمال شروع ساخت قسمت دوم از فیلم سینمایی "محمد رسول الله(ص)" گفت: در حال حاضر مشغول اکران بین‌المللی فیلم هستیم و تا این دوره اکران‌ها به پایان نرسد پیش تولید آغاز نخواهد شد.

وی در ادامه افزود: بدون شک ساخت قسمت دوم را در برنامه داریم و این اتفاق به عمل خواهد پیوست اما همه چیز به پایان اکران‌های بین‌المللی‌ما بستگی دارد و بعد به ساخت بخش دوم این فیلم سینمایی خواهیم پرداخت.این تهیه کننده سینما با اشاره به میل مجید مجیدی برای ساخت قسمت دوم این اثر ادامه داد: مجید مجیدی برای ساخت قسمت دوم "محمد رسول الله (ص)" بسیار مشتاق است. مگر می‌شود در مورد چنین شخصیت بزرگواری فیلم ساخت و همواره مشتاق نبود.

صابری درباره برنامه‌های آتی خود در سینما خاطرنشان کرد: من همواره در بخش زیرساخت‌های سینما به فعالیت پرداخته و در آن بخش خدمت کنم. البته اگر در برهه‌ای از زمان کاری باشد انجام خواهم داد اما فعلاً برنامه ای برای آینده ندارم.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده