طرح، رنگ و نقاشی در گالری های پایتخت

این هفته نیز گالری های پایتخت، روزهای پر رونقی دارند. به گزارش شایان فیلم از باشگاه خبرنگاران جوان، علاقمندان می توانند در هفته ی پیش رو برای نمایشگاههای زیر به گالری های تهران مراجعه کنند.

گالری اُ

آذرخش عسگری، یگانه رجامند و مریم رضوی آثار خود را در این گالری از 20 تا 30 مرداد ماه سال جاری عرضه کرده اند.

نگارخانه کبیری

لعیا حسین رشیدی آثار خود را از 27 مرداد تا 1 شهریور در این گالری عرضه می کند. این نقاش در نمایشگاه عطر سیب از آثار هنرمندان دیگر برای کسب تجربه بیشتر کمک گرفته است.

گالری شکوه

زهرا پاشایی، پرمیس ثابتی، عسل ثمری‌آرا، نازنین زهرا شجاعتی، فاطمه سادات طباطبایی، ریحانه کریمی و مژده باقریان آثار خود را در این گالری از 27 تا 28 مرداد ماه سال جاری عرضه می کنند.

گالری نک

نمایشگاه گروهی عکس با حضور هنرمندانی مانند طاهر تاتاری، مسعود ثابت زاده، پویا صدیقی، المیرا علی اکبری و علیرضا فاتحی از 27 مرداد تا 9 شهریور ماه سال جاری در این گالری برپا می شود.

گالری برسام

علی محمد صادقی آثار خود را در این گالری از 27 مرداد تا 1 شهریور ماه سال جاری عرضه می‌کند.

گالری ایده پارسی

آزیتا هدایتی آثار خود را در این گالری از 27 مرداد تا 1 شهریور ماه به تماشا می گذارد. وی هنرمند ایرانی مقیم کشور اسلوونی است که تحصیلات خود را در رشته نقاشی در کشور ایران به پایان رسانده و تا کنون در نمایشگاه های گروهی، بین سال های 2009 تا 2012 در کشور اسلوونی و سال 2015 با هنرمندان مطرح ایران و آلمان در کشور آلمان و چهار نمایشگاه انفرادی بین سال های 2008 تا 2016 در کشور اسلوونی شرکت داشته است.

نگارخانه نگر

«جايی كه هيچ كس نيست» عنوان مجموعه‌ای از عکس های سعيد فلاح فر است كه از 27 مرداد تا 1 شهریور ماه امسال در گالری نگر به نمايش در خواهد آمد.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده