برنامۀ گالری های پایتخت در آخرین روزهای پاییز

گالری های پایتخت در آخرین روزهای پاییز میزبان هنرمندان هستند. در اینجا برنامه چند گالری را با هم مرور می کنیم.

گالری مهر مریم

هنرمندانی چون مجید جوان، زهرا ارشادی، طاهره عسگری، لیلی عظیمی فهیم آثار خود را در این گالری از 18 آذر تا 2 دی ماه سال جاری عرضه می کنند.

نگارخانه سهراب

محمد استادیان آثار خود را از 17 تا 28 آذر ماه سال جاری در این گالری عرضه می کند.

نگارخانه آرته

آناهیتا عاصیان آثار خود را در این گالری از 17 تا 26 آذر ماه سال جاری عرضه می کند.

نگارخانه بهنام دهش پور

علی روستاییان فرد آثار خود را در این گالری از 24 تا 29 آذر ماه سال جاری در این گالری عرضه می کند. «گالری گردی» نام مجموعه‌ای از آثار علی روستاییان‌فرد است که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود.

درونمایه اصلی آن بازدید‌کنندگان گالری‌ها و نمایشگاه‌های هنری هستند. در این مجموعه هنرمند، مخاطبین آثار هنری را دستمایه اصلی کار خویش قرار می‌دهد و به جای اثر هنری، بازدیدکننده اثر را به کانون اصلی فضاسازی خویش تبدیل می‌کند

نگارخانه کاوه

لیدا ارزاقی آثار خود را در این گالری از 24 تا 29 آذر ماه سال جاری در این گالری عرضه می کند.

 گالری سیحون

صادق ادهم آثار خود را در این گالری از 24 آذر تا 6 دی ماه سال جاری عرضه می کند. او نمایشگاه های انفرادی متعددی برگزار کرده اند از جمله نمایشگاه مجسمه درسال 94 در گالری سیحون، نمایشگاه حجم در سال 93 درگالری 26، نمایشگاه انفرادی نقاشی در موزه هنرهای معاصر اهواز در سال 1392، برگزیده در دو سالانه مجسمه های شهری تهران در سالهای 90و 93 و 95 وبرگزیده دو سالانه مجسمه سازی در نیاوران و مقام اول طراحی در هفتمین، هشتمین و نهمین دوره هنرهای تجسمی خوزستان بین سالهای 84 تا 86 موزه هنرهای معاصر اهواز و آبادان است.

نگارخانه نقش جهان

هنرمندانی چون فاطمه جعفری سیاوشانی،صنم ثقت الاسلامی، فرگل فامیلی، سمانه گلزاری پاک و مریم محمدی آثار خود را در این گالری از 24 تا 29 آذر سال جاری عرضه می کنند.

تاریخ نشر مطلب:
پنجشنبه، ۲۳ آذر ۱۳۹۶






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده