«شایان فیلم» چهار رقمی شد!

جمشید خاوری: این مطلب، هزارمین پُستی است که در سایت «شایان فیلم» منتشر می شود. همانطور که مستحضرید «شایان فیلم» به عنوان یک تارنمای خبری تحلیلی از ابتدای سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است. البته چند هفته ی اول، به خاطر تغییراتی که در گرافیک سایت و نیز محتوای آن دادیم؛ به آزمون و خطا گذشت و کار ما به طور جدی از اواخر اردیبهشت شروع شد. از طرف دیگر به علت جابجایی سِرور، مجبور شدیم که چند روز سایت را غیرفعال کنیم و بعد آن نیز در کمال ناباوری دیدیم که بسیاری از مطالب سایت از بین رفته است وگرنه خیلی زودتر از اینها به عدد 1000 می رسیدیم!

هدف از نوشتن این مطلب، تشکر از شماست. شما مخاطبان گرامی که هر روز به سایت ما سر می زنید، دوستانی که به عنوان نویسنده و خبرنگار با ما همکاری دارند و نیزهمکاران شرکت «چیتاسافت» که در زمینه طراحی و پشتیبانی فنی در کنار ما هستند.

خوشحالیم که تلاش ما تا اینجای کار، مورد توجه شما قرار گرفته و امیدواریم در آینده نیز بتوانیم در راهی که قدم گذاشته ایم تا رسیدن به اهداف مورد نظر، محکم پیش برویم و شما مخاطبان گرامی را در کنار خود داشته باشیم. شما می توانید کمافی السابق، از طریق تلفن، ایمیل یا در قسمت نظرات سایت، انتقادها، پیشنهادها و دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید. همچنین می توانید با پیوستن به کانال تلگرامی شایان فیلم نیوز از تازه ترین اخبار دنیای هنر مخصوصا سینما و تلویزیون مطلع شوید.

ما برای رسیدن به قله، برنامه های زیادی داریم که به مرور آنها را عملی خواهیم کرد و شما می توانید این تغییرات را در سایت مشاهده فرمایید. حسن ختام هزارمین مطلب سایت، یک بیت شعر از مژگان عباسلو است که گفته: هرکه در عشق سر از قله برآرد هنر است / همه تا دامنه‌ی کوه، تحمل دارند!

تاریخ نشر مطلب:
شنبه، ۳۱ تیر ۱۳۹۶






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده