اولین شماره روزنامه «آسمان آبی» ۱۰ تیر روی دکه می‌آید

به گفته سردبیر روزنامه «آسمان آبی» اولین شماره این روزنامه با زمینه محتوایی غالب فرهنگی و اجتماعی ۱۰ تیر روی دکه خواهد آمد.

حامد شفیعی سردبیر روزنامه «آسمان آبی» در گفتگو با خبرنگار مهر، با اعلام اینکه صاحب امتیازی و مدیرمسئول این روزنامه «الناز صالح» و حامی مالی آن شرکت سرمایه‌گذاری «دومان» خواهد بود، گفت: مجوز روزنامه «آسمان آبی» با زمینه «فرهنگی، اجتماعی و ورزشی» از هیئت نظارت بر مطبوعات، صادر شده و تِم غالب آن فرهنگی و اجتماعی و سپس فرهنگ و هنر است که در ۳۲ صفحه و در قطع مترویی منتشر خواهد شد. وی با اشاره به اینکه هیئت تحریریه این روزنامه جدیدالانتشار ترکیبی است از روزنامه‌نگاران و خبرنگارانی که قبلاً هم در روزنامه‌ها و هم در خبرگزاری‌ها شاغل بوده‌اند، افزود: «آسمان آبی» با هدف بازگشت مخاطب رسانه‌ها به دکه و دادن اعتماد دوباره به آن‌ها، شکل گرفته که برای تحقق این هدف، از حیث گرافیکی و محتوایی نوآوری‌هایی را در این روزنامه شاهد خواهید بود. هدف دوم ما این است که مطالبی در روزنامه منتشر شود که در فضای برخط و نیز مجازی انتشار نیافته باشد.

سردبیر این نشریه با بیان اینکه «آسمان آبی» سعی خواهد کرد از حیث شکل و فرم و محتوا، حرکت تازه‌ای در روزنامه‌نگاری ایران باشد، همچنین کرد: رویکرد «آسمان آبی» بیشتر از آنکه خبری باشد، تحلیلی خواهد بود و عمدتاً به گزارشگری رویدادهای خبری خواهد پرداخت. ادبیات، موسیقی و تجسمی، گردشگری، محیط زیست، تاریخ و اندیشه، سلامت، عکس و حقوقی و قضایی، از گروه‌های خبری روزنامه است.

شفیعی با اعلام اینکه اولین شماره روزناه «آسمان آبی» شنبه هفته آینده دهم تیرماه روی دکه خواهد آمد، نسبت به تداوم فعالیت این روزنامه در فضای مطبوعات ایران که با چالش‌های جدی به ویژه از حیث اقتصادی روبه‌رو است، ابراز امیدواری کرد و گفت: هر رسانه‌ای در ایران نیازمند حامی مالی است و این مسئله برای ما هم صادق است؛ اما این تعهد را برای خود قائل هستیم که با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام خواهیم داد، در درازمدت و با جذب آگهی، از لحاظ اقتصادی به خودش متکی شود و کمتر چشم به حمایت‌های مالی داشته باشد.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده