«بوی خواب» در تالار قشقایی روی صحنه می‌رود

«بوی خواب» نوشته محمد چرمشیر و به کارگردانی سهراب سلیمی اجراهای خود را از یکشنبه ۷ آبان ماه در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر آغاز خواهد کرد .به گزارش شایان فیلم  به نقل از بانی فیلم؛ «بوی خواب» نوشته محمد چرمشیر و به کارگردانی سهراب سلیمی اجراهای خود را از یکشنبه ۷ آبان ماه و از ساعت ۱۹:۳۰در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر آغاز خواهد کرد مسعود دلخواه، شهره سلطانی و قاسم زارع بازیگران این نمایش هستند.

ادنا زینلیان و رضا مهدی زاده طراحان لباس و صحنه و رضا حیدری به عنوان طراح نور نمایش آبوی خوابآ با سهراب سلیمی همکاری می کنند. همچنین آهنگسازی و طراحی موسیقی این اثر بر عهده ابراهیم اثباتی است.بوی خواب آنوشته محمد چرمشیر بازخوانی است از نمایشنامه آرامش از نوعی دیگر اثر: تام استوپارد و در خلاصه داستان این نمایش آمده: جان براون در جستجوی آرامش به بیمارستان بیچ وود می‌آید. در آنجا با دکتر و پرستار مگی آشنا می‌شود و…

دیگر عوامل این اثر نمایشی عبارتند از: حمیده صمدی دستیار کارگردان، جواد روشن مدیر برنامه ریزی، ابوذر عزیزی عکاس و سازنده تیزر، ایوب دهکردی طراح پوستر و بروشور، امیرحسین روحانی مدیر صحنه، فاطمه عطایی منشی صحنه، مریم شریعتی تبلیغات مجازی، پایگاه خبری تحلیلی نمایش خانه امور رسانه و احسان حاجی‌پور مشاور رسانه‌ای.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، ۰۸ آبان ۱۳۹۶






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده