معرفی بهترین فیلم های عاشقانه 2018

در سینما سهم بزرگی از فیلم‌هایی که در ژانر‌های مختلف تولید می‌شود، به فیلم‌های عاشقانه یا رمانتیک تعلق دارد. ژانر عاشقانه به یکی از ابتدایی‌ترین و مهم‌ترین چیز‌هایی که در رابطه با انسان وجود دارد، یعنی عشق می‌پردازد؛ مفهومی که در هر برهه زمانی معنای خاصی دارد. برای بسیاری از بینندگان فیلم‌های عاشقانه به روز بودن نیز از اهمیت زیادی برخوردار است به همین جهت در این مطلب ۱۰ مورد از بهترین فیلم‌ های عاشقانه سال 2018 را به شما معرفی می‌کنیم.

A star is born .۱  (ستاره‌ای متولد شده است)

یک فیلم آمریکایی موزیکال، رمانتیک و با کارگردانی و بازی ستاره معروف هالیوود، بردلی کوپر و همچنین هنرنمایی لیدی گاگا، سام الیوت و اندرو دایس کلی یکی از موفق‌ترین فیلم‌ها، یا شاید موفق‌ترین فیلم عاشقانه ۲۰۱۸ بود؛ پخش آهنگی از لیدی گاگا که تا کنون منتشر نشده بود باعث موفقیت بیشتر این فیلم شد. جکسون (بردلی کوپر) خواننده مشهوری است که از مشکل اعتیاد به الکل و مواد مخدر رنج می‌برد.

او در یک کافه با خواننده گمنامی به نام آلی (لیدی گاگا) آشنا می‌شود و او را تشویق می‌کند که به عنوان ترانه ساز و خواننده همراه با او همراهی کند. آلی ابتدا از این کار سرباز می‌زند، ولی به مرور تشویق می‌شود و در مدتی کوتاه به خواننده‌ای بسیار معروف بدل می‌شود. آلی و جکسون عاشق همدیگر می‌شود و در مراسمی بسیار ساده ازدواج می‌کنند، اما مشکل اعتیاد جکسون وارد مرحله تازه‌ای می‌شود…

مدت زمان فیلم: ۲ ساعت و ۱۴ دقیقه    کارگردان: بردلی کوپر         میزان فروش در سینماها: حدود ۴۱۸ میلیون دلار

۲. love ,simon  ( با عشق، سیمون)

این فیلم رومانتیک به کارگردانی گرگ برلانتی و هنرنمایی نیک رابینسون، کاترین لانگفورد و الکساندرا شیپ که اقتباس شده از رومانی به نام "سایمون در برابر مرام نامه هوموساپین ها" اثر بکی آلبرتلی است. این فیلم یکی از بهترین فیلم های عاشقانه در سال 2018 است. داستان فیلم درباره پسری دبیرستانی به نام سایمون اسپِیر (نیک رابینسون) است که همجنس‌گراست و این موضوع را از بقیه پنهان کرده است.

مدت زمان فیلم: ۱ ساعت و ۵۰ دقیقه    کارگردان: گرگ برلانتی (Greg Berlanti)       IMDB: 7.7/10

۳. Crazy Rich Asians (آسیایی های ثروتمند)

آسیایی های ثروتمند، یک فیلم آمریکایی در ژانر عاشقانه و کمدی و درام بر اساس رمانی به همین نام اثر کوین کوان است. این فیلم به کارگردانی جان ام چو و هنر نمایی، هنری گولدینگ، جما چان، آوکافینا، کریس آکینو، لیزا لو، نیکو سانتوس، کن جیونگ و میشل یئو تولید شده است. این فیلم یکی از بهترین فیلم های عاشقانه سال 2018 است و در ۲۵ سال گذشته اولین فیلمی است که تمام بازیگرانش آسیایی هستند. داستان این فیلم درباره زنی آمریکایی آسیایی تبار است که برای دیدن خانواده نامزد خود به آسیا سفر می‌کند و متوجه می‌شود خانواده نامزدش یکی از خانواده های بسیار ثروتمند سنگاپور هستند.

مدت زمان فیلم: ۲ ساعت و ۱ دقیقه      کارگردان: جان ام چو (Jon M. Chu)  میزان فروش در سینماها: حدود ۲۳۸.۵ میلیون دلار

۴. If Beale Street Could Talk (اگر خیابان بیل می توانست حرف بزند)

یک فیلم رومانتیک به نویسندگی و کارگردانی بری جینکز با اقتباس از رمانی به همین نام با هنرنمایی رجینا کینک، اد اسکرین و امیلی ریوس است. این فیلم عاشقانه، در مورد زنی است که می‌خواهد قبل از تولد فرزندش بی گناهی شوهرش را اثبات کند.

مدت زمان فیلم: ۱ ساعت و ۵۹ دقیقه    کارگردان: بری جینکز (Barry Jenkins)         میزان فروش در سینماها: حدود ۱۴ میلیون دلار

۵. Blame (سرزنش)

یک فیلم دراماتیک و روانشناختی نوجوانان به کارگردانی کووین شفرد و هنرنمایی نادیا الکساندر و تیت دنوان و کریستوفر مسینا است. این فیلم چندین بار نامزد جایزه‌های مختلف شده است. داستان این فیلم در رابطه با معلمی است که با دانش آموز خود وارد رابطه می‌شود.

۶. I Feel Pretty (من احساس زیبایی می کنم)

فیلم کمدی آمریکایی است که ۲۰ آوریل ۲۰۱۸ عرضه شد. امی شومر و میشائیل ویلیامز و امیلی راتابکوفسکی از بازیگران آن هستند. این فیلم نقدهای متنوعی از جانب منتقدین دریافت کرد که آنرا نامتعهد به لحن داستان توصیف کرده‌اند. داستان این فیلم درباره زنی معمولی است که دچار احساس ناامنی و کمبود اعتماد به نفس می‌شود. یک روز معمولی از خواب بیدار می‌شود در حالی که در وجودش اعتماد به نفس زیادی احساس می‌کند. با این که ظاهرش تغییری نکرده حس می‌کند که زیباترین زن دنیاست و می‌خواهد بدون ترس و شاد زندگی کند.

مدت زمان فیلم: ۱ ساعت و ۵۱ دقیقه    کارگردان: ابی کن و مارک سیلوراشتاین (Abby Kohn, Marc Silverstein)  میزان فروش در سینماها: حدود ۹۴.۵ میلیون دلار

۷. To All the Boys I've Loved Before (تقدیم به همه پسرانی که عاشقشان بودم)

فیلم سینمایی تقدیم به همه پسرانی که عاشقشان بودم، نوشته شده بر اساس رمانی به همین نام به کارگردانی سوزان جانسون و هنرنمایی بازیگرانی چون لانا کاندر، جنا پریش، نوحا سنتینو، ایزرائیل بروسارد، جان کوربت در ۱۷ اوت ۲۰۱۸ به وسیله شرکت نت‌فلیکس اکران و منتشر شد. این فیلم نظر مثبت منتقدین را به خود جلب کرد. داستان فیلم درباره دختری به نام لاراجین، یک دختر آسیایی - آمریکایی گوشه گیر است که عاشق دوست پسر خواهر بزرگتر خود می‌شود. اما حس وفاداری به خواهرش وی از از بیان احساس خود باز می‌دارد.

مدت زمان فیلم: ۱ ساعت و ۳۹ دقیقه    کارگردان: سوزان جانسون (Susan Johnson)  IMDB: 7.3/10

۸. Sierra Burgess Is a Loser (سیرا برجس یک بازنده است)

فیلم "سیرا برجس یک بازنده است Sierra Burgess Is A Loser" یک فیلم کمدی درام رمانتیک و ماجرایی نوجوانانه‌ی آمریکایی محصول سال ۲۰۱۸ به کارگردانی یان ساموئلس و نوشته شده توسط لیندزی بیر است. ستارگانی چون شانون پرسر، کریستین فراسث، آر جی سایلر، نو سنینیو، لورتا دواین، جورجیا ویگم و آلیس لی در این فیلم ایفای نقش می‌کنند. داستان درباره یک اشتباه هویتی است که باعث میشود محبوبترین شاگرد مدرسه و بزرگترین بازندهی مدرسه برای رسیدن به اهدافشان به یکدیگر کمک کنند.

مدت زمان فیلم: ۱ ساعت و ۴۵ دقیقه    کارگردان: یان ساموئلس (Ian Samuels)          IMDB: 6/10

۹. Nobody's Fool  (هیچکس احمق نیست)

فیلمی در ژانر کمدی، درام و رمانتیک به نویسندگی و کارگردانی تایلر پری است با بازی تیفانی هدیش، کورتنی هنگلر و میسی پایل است. این فیلم در مورد زنی است که تازه از زندان آزاد شده و زمانی که پیش خواهرش می‌رود متوجه می‌شود که او به صورت اینترنتی با مردی در ارتباط است که یک دروگوغ است.

مدت زمان فیلم: ۱ ساعت و ۵۱ دقیقه    کارگردان: تایلر پری (Tyler Perry)   میزان فروش در سینماها: حدود ۳۳.۵ میلیون دلار

۱۰. Midight Sun (خورشید نیمه شب)

فیلم سینمایی خورشید نیمه شب، یک فیلم درام رمانتیک به کارگردانی اسکات اسپیر و هنرنمایی بلا درون، پاتریک شوارتزنگر (فرزند آرنولد شوارتزنگر) و راب ریگل است. داستان فیلم درباره دختری است که در یک جای تاریکی زندگی می‌کند چرا که آفتاب برایش مضر است.

مدت زمان فیلم: ۱ ساعت و ۳۴ دقیقه    کارگردان: اسکات اسپیر (Scott Speer)          میزان فروش در سینماها: حدود ۲۷.۴ میلیون دلار

 

تاریخ نشر مطلب:
شنبه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۷






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده