اجرای دوباره «شمس پرنده» از 20 تیرماه در سعدآباد

نمایش «شمس پرنده» به کارگردانی پری صابری از بیستم تیرماه در کاخ موزه سعدآباد به صحنه می رود.به گزارش شایان فیلم و به نقل از روابط عمومی نمایش، پری صابری که پیش از این نمایش های «رند خلوت نشین»، «یوسف و زلیخا»، «رستم و اسفندیار» و «لیلی و مجنون» را روی صحنه برده است، این روزها مشغول تمرین نمایش «شمس پرنده» برای اجرای مجدد آن است.

تهیه کنندگی این اثر را حسین خطیبی و رضا علیدادی بر عهده دارند و پیش از این نمایش در سال های ۷۹، ۸۶ و ۹۵ در تئاتر شهر، تالار وحدت و کاخ موزه سعدآباد به اجرا شده بود.«شمس پرنده» دیدار شمس و مولانا را روایت می کند. در چهارمین اجرای این نمایش اصغر همت (مولانا)، سیروس اسنقی(شمس)، عماد سالکی (علاالدین) و الناز تاریخی (کیمیا) در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

از دیگر عوامل این نمایش می توان به حضور ابراهیم اثباتی آهنگساز، حمیدرضا جوکار طراح حرکات، فرزانه ابراهیمی فخار (همخوان)، حمیدرضا ترکاشوند (خواننده)، امجد ابراهیمی (دف، تاس، پرکاشن)، حامد ابراهیمی (کمانچه، ویلن)، حسین قاسم زاده (نی، سنتور، دودوک)، سعید بهرامی (نوازنده عود)، سحر صفاری (نوازنده تنبک و دف)، شروین عباسی (نوازنده فلوت) و... اشاره کرد.علاقمندان و مخاطبان می توانند از طریق سایت ایران نمایش برای خرید اینترنتی این نمایش که از 20 تیر و از ساعت 20:30 اجرا می شود، اقدام کنند.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده