بازگشت مجری ممنوع التصویر به تلویزیون!

تینا دلاوری: فرزاد جمشیدی مجری صدا و سیما که پنج سال از رسانه ملی دور بود این روزها به عنوان مجری ویژه برنامه شبکه سه به مناسبت نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به آنتن بازگشته است. به نظر می رسد جابجایی مدیران شبکه و آمدنِ علی فروغی به شبکه سه، در بازگشت جمشیدی موثر بوده است.

 در همین زمینه روزنامه جمهوری اسلامی نوشته حالا که این مجری مساله دار به آنتن بازگشته لطفا مجریان بی مساله را هم برگردانید: «علت جلوگیری از فعالیت این مجری در تلویزیون مسائل اخلاقی بوده است!! امید است سایر افرادی که هیچگونه مشکل اخلاقی، اقتصادی و... در کشور ندارند نیز بتوانند از ممنوع التصویری خارج شوند و واقعاً صدا و سیما به یک رسانه ملی تبدیل گردد.»

ماجرای ممنوع التصویری چه بود؟

به گزارش شایان فیلم، آنطور که رسانه ها نوشته اند در سال 1391 این مجری برنامه های مذهبی تلویزیون، با شکایت یک دختر، بازداشت شد. ظاهرا این مجری حدود سه سال قبل طی مصاحبه با یک دختر خبرنگار (و در جریان سفر مجری به حج)، به او ابراز علاقه می کند و مدعی می شود که این دختر، شبیه همان کسی است که او قبلا بسیار دوست داشته و قول می دهد دختر جوان را به عقد خود دربیاورد و حتی برای خواستگاری به خانه دختر مذکور می رود اما علیرغم برقراری رابطه های متعدد با این دختر و با گذشت سه سال، او به تعهد خود عمل نمی کند و این رابطه حتی به سوءاستفاده مالی مجری تلویزیون از دختر اغفال شده می انجامد.همه این مسائل، سبب می شود تا این دختر خبرنگار با مراجعه به دادگاه از مجری معروف شکایت کند.

اما بعدها جمشیدی در یک مصاحبه همه این اتهامات را رد کرد و گفت در هیچ دادگاهی محکوم نشده است. ضمن اینکه وی با رد ادعای ممنوع الفعالیتی خود، گفت که خودش در آن مقطع از کار در رسانه ملی استعفا داده است.

تاریخ نشر مطلب:
سه شنبه، ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده