فهرست بازیگران «خسیس» تکمیل شد

هومن رهنمون، بازیگر و کارگردان تئاتر در تازه ترین نمایش گروه تئاتر مستقل به کارگردانی مریم کاظمی ایفای نقش می کند. به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی، نمایش «خسیس» با ترجمه و کارگردانی مریم کاظمی که این روزها در حال تمرین برای اجرا در پردیس تئاتر تهران است با پیوستن هومن رهنمون به گروه بازیگران تکمیل شد.

هومن رهنمون، بازیگر و کارگردان تئاتر که سال گذشته نمایش کله پوک ها را در تالار محراب روی صحنه داشت، قرار است در نقش کلئانت و در کنار ساقی زینتی ، حسین محب اهری ، جمشید جهانزاده ، افشین زارعی و میلاد رمضانی (ورجاوند)، عرفان میدانلو، حسام کلانتری، نازنین صفا، مهراد زمانی، فاطمه خدابنده لو، سعید قره داغلی، حسن همتی، مهدی رمضانی، شادی کارآیین، نرگس صفامنش، سمیه بیگی، سعید طاهری، مجید مظفری، تانیا زارع، امیر فلاحی راد، ایمان مسعود، پارسا سوهانی، شقایق اصلانی، پدر ام قره خانی، بیتا اتفاق، سما احمدی، سبا کریمیان روی صحنه برود.

در این نمایش چهار بازیگر کودک و نوجوان نیز حضور دارند که امیرعلی بنی هاشم، باران خسرو نژاد، مانی مصحفی و فریماه کیهانی هستند. نمایش کمدی موزیکال خسیس با ترجمه، طراحی و کارگردانی مریم کاظمی تابستان امسال در پردیس تئاتر تهران اجرا خواهد شد. گروه تئاتر مستقل که پیش از این نمایش های "رام کردن زن سرکش" ، "شاهزاده خانم بدترکیب"، "ماه پیشونی" ، "خاله مرجان و خروس" ، "کلوچه دارچینی" و ... را با استقبال بی نظیر مخاطبان روی صحنه برده است این بار نیز با اجرای اثری کمدی موزیکال از مولیر به صحنه باز می گردد.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده