«مالاریا» از دوازدهم مهر روی پرده می رود

با پایان یافتن جلسه این هفته شورای صنفی نمایش غلامرضا فرجی سخنگوی این شورا از آغاز اکران فیلم سینمایی «مالاریا» ساخته پرویز شهبازی از دوازدهم مهر ماه امسال خبر داد و اعلام کرد که طرح فروش بلیت نیم بها در سینماها همچنان ادامه دارد. از سوی دیگر رییس کانون پخش کنندگان فیلم‌های سینمایی در رابطه با موفقیت این طرح گفت که این فروش بلیت‌های نیم بها، با استقبال مخاطبان روبرو شده و فروش فیلم‌های سینمایی در اکثر سینماها با افزایش سه برابری مواجه شده است.

غلامرضا فرجی درباره جلسه امروز شورای صنفی نمایش گفت: « فیلم‌ «مالاریا» به کارگردانی پرویز شهبازی از ۱۲مهرماه در گروه سینمایی آزاد اکران می‌شود.»سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره ادامه یافتن فروش بلیت‌های نیم بها در سینماهای کشور گفت: «با ادامه اکران فیلم‌های روی پرده، طرح فروش نیم بها در سینماها نیز همچنان اجرا می‌شود. با توجه به بالا بودن کف فروش فیلم‌ها، اکران آثار سینمایی روی پرده همچنان ادامه خواهد داشت.»او درباره طرح فروش بلیت نیم‌بها در سینماها  که قرار بود یک هفته از سوی سینماداران بررسی شود، نیز گفت: «اجرای این طرح طبق مصوبه قبلی همچنان ادامه دارد.»

اما در رابطه با فروش بلیت‌های نیم بها، علی سرتیپی رییس کانون پخش کنندگان هم امروز به فارس گفت: «طرح نیم بهای بلیت سینما در مجموع تاثیر مثبتی بر فروش فیلم‌ها گذشته است. تمامی سینماها با رشد قابل توجه مخاطب و فروش فیلم مواجه شدند براساس آمار ارایه شده به کانون پخش کنندگان در برخی از سینماها شاهد رشد 3 برابری مخاطب نسبت به هفته‌های قبل هستیم. علاوه بر رشد مخاطب فروش سینماها هم افزایش داشته و در اکثر سینماها با رشد 2 تا 3 برابر فروش بودیم.»

سرتیپی همچنین تاکید کرد: «براساس آمار سطح فروش فیلم‌ها و مخاطب به مراتب بالاتر رفته است و در مجموع طرح نیم بهای بلیت اتفاق مثبتی است که باعث رشد فروش و مخاطب در سینماها شد.»

مدیرعامل فیلمیران همچنین در رابطه با نکات منفی این طرح می‌گوید که در روزهای پنجشنبه و جمعه به دلیل حضور تثبیت شده مخاطبان می‌توان بلیت‌ها را به صورت تمام بها ارائه کرد. اما این پخش کننده در پایان به انتقاد از شهرداری تهران می‌پردازد و درباره با عدم همکاری شهرداری تهران در اجرای طرح فروش بلیت‌های نیم بها می‌گوید: «خانه سینما با صدا و سیما و شهرداری مذاکره کرد که با همت صدا و سیما هر روز استقبال مخاطبان از سینما و طرح نیم بها بیشتر می‌شود اما متاسفانه شهرداری هیچ حمایتی نکرده است و خانه سینما با رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری  محمود صلاحی وارد مذاکره شد که همچنان هیچ حمایتی از سوی شهرداری صورت نگرفته است.»

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، ۲۷ شهریور ۱۳۹۶






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده