نهنگ عنبر۲ همچنان رکورد می زند!

«نهنگ عنبر۲: سلکشن رویا» با بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تماشاگر به پر مخاطب ترین فیلم دهه ۹۰ تبدیل شد. این فیلم به مرز فروش ۲۱ میلیارد رسیده است.به گزارش شایان فیلم و به نقل از آخرین خبر؛ سامان مقدم پیش ازاین با«نهنگ عنبر» توانسته بود رکوردهای فروش را جا به جا کند  و همچنان این روند برای این کارگردان با قسمت دوم «نهنگ عنبر» ادامه دارد. مقدم از کارگردانانی است که اغلب ساخته‌هایش با استقبال گسترده مخاطبان روبه‌رو می‌شود و حالا تازه‌ترین ساخته سینمایی او عنوان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران را از آن خود کرده است.

فیلم «نهنگ عنبر- سلکشن رویا» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سامان مقدم است و بازیگرانی چون رضا عطاران، مهناز افشار، ویشکا آسایش، حسام نواب صفوى، امیرحسین آرمان، سیروس گرجستانى، رضا ناجی و على قربان‌زاده ایفای نقش کرده‌اند.

چندماه پیش درپی ممیزی‌های فراوانی که شورای پروانهٔ نمایش بر روی این فیلم اعمال کرد، سامان مقدم، کارگردان، تهیه‌کننده، و نویسندهٔ این فیلم، واکنش نشان داد و گفت: «چیزی که می‌بینید، لاشهٔ نهنگ عنبر ۲ است.» با این حال، نهنگ عنبر ۲ با فروش تقریباً ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، و جذب ۱۱۲ هزار تماشاگر تنها در ۳ روز اولیهٔ اکران، رکورددار فروش افتتاحیه در تاریخ سینمای ایران است.

تاریخ نشر مطلب:
چهارشنبه، ۲۹ شهریور ۱۳۹۶






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده