«اکسیدان» به شبکه نمایش خانگی می آید

شایان فیلم: فیلم سینمایی «اکسیدان» ساختۀ حامد محمدی اواخر هفته جاری وارد شبکه نمایش خانگی می شود. به گزارش شایان فیلم، «اکسیدان» با بازی امیر جعفری و جواد عزتی داستان جوانی را روایت می کند که به دنبال نامزدش قصد خروج از کشور را دارد و با همفکری دوستش دست به کارهای بامزه ای می زند که ماجرا را پیچیده تر می کند. «اکسیدان» که از اوایل تابستان روی پرده سینماهای کشور بود توانست ده میلیارد و 700 میلیون تومان در گیشه بفروشد.

بنابراین گزارش فیلم دیگری که قرار است این هفته وارد شبکه نمایش شود «نگار» ساخته رامبد جوان است که توسط شرکت هنر اول منتشر خواهد شد. در «نگار» بازیگرانی همچون نگار جواهریان، محمدرضا فروتن، مانی حقیقی، آتیلا پسیانی، فریبا کامران، علیرضا شجاع نوری، افسانه بایگان و اشکان خطیبی حضور دارند و در گیشه حدود دو میلیارد و 600 میلیون تومان فروش داشته است.

سومین فیلمی که در این هفته در شبکه خانگی عرضه می شود «دریاچه ماهی» نخستین ساخته مریم دوستی است که اواخر تابستان روی پرده رفت و با استقبال کمی از سوی تماشاگران مواجه شد. «دریاچه ماهی» به قلم مصطفی رستگاری با مضمون دفاع مقدس روایتی متفاوت از شهدای هنوز بر جای مانده کانال ماهی دارد. این فیلم نگاهی به وقایع پس از جنگ دارد و داستان چند خانواده را روایت می کند که در نقطه مشترکی به یکدیگر می رسند و در این میان عشق گمشده ای پیدا می شود.

 

 

تاریخ نشر مطلب:
یکشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۶






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده