بهاره رهنما بازیگری را کنار می گذارد!؟

شب گذشته برنامه تلویزیونی خندوانه با اجرا و به کارگردانی رامبد جوان، با حضور بهاره رهنما بازیگر تئاتر و تلویزیون به روی آنتن شبکه نسیم رفت. جوان در ابتدا شادی برنامه را به کودکان نسل آینده تقدیم کرد. بهاره رهنما پس از یک رفت و برگشت رسانه‌ای وارد صحنه خندوانه شد و در خصوص فعالیت های متعدد خود در عرصه هنر گفت: در حال حاضر هم مشغول نویسندگی و کارگردانی​ تئاتر هستم و هم در کنارش برای آزمون دکتری شرکت کرده‌ام و درس می‌خوانم.

جوان​ از رهنما درباره برنامه‌ریزی روزانه و کاری او جویا شد و رهنما عنوان کرد: من خیلی‌ دیر خسته می شوم. معمولا چهل درصد از کارهایم برطبق برنامه‌ریزی‌ها انجام می‌شود.رهنما با اشاره به اجرای نمایش «غبار» پیرامون بانوان هشت سال دفاع مقدس، ابزار داشت: رفتار من به معنی مردستیزی نیست؛ ولیکن به دلیل اینکه درد و مشکلات زنان را می‌شناسم، آنها را بیان می‌کنم.وی در ادامه از رابطه مادر و دختری خودش با «پریا» گفت و با بغض به ادامه‌ تحصیل دخترش در رشته موسیقی خارج از ایران و دلتنگی‌اش برای او اشاره کرد.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «زیر زمین» عنوان کرد: شاید بتوانم در سال‌های آینده بازیگری را کنار بگذارم و نویسندگی را ادامه دهم. رهنما در پایان پیش از ثبت لبخند شیرین ۱۵ ثانیه‌ای، قول داد تا در هفته آینده به خیریه زنان سرطانی سرپرست خانوار برود و با آنها معاشرت کند.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده