آیا علیخانی دوباره برنامه ماه عسل را می‌سازد؟

احسان علیخانی این روزها حسابی پرکار است چون قرار است برنامه عصر جدید از روز شنبه آینده به آنتن شبکه سه برگردد. او در همین روزهای شلوغ عصر جدیدی باز هم دلتنگ برنامه ماه عسل است.به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، علیخانی درباره اینکه دلتنگ ماه عسل شده یا نه، گفت: «ماه عسل» دانشگاه من است؛ چرا که هرچه دارم متعلق به «ماه عسل» است.

 وی ادامه داد: من هم دلتنگ و بی تاب فضا و جنس گفت و گو‌های ماه عسل هستم. مطمئناً دیر یا زود به فضا و اتمسفر «ماه عسل» برمی‌گردم حالا با یک شکل و شمایل دیگر؛ آن جنس گفت و گو خیلی به ذائقه و سلیقه من نزدیک‌تر است. ۱۲ سال با کمک همکاران این برنامه را ساختیم. تا اینکه احساس کردم می‌توان کار دیگری به خصوص در حوزه استعدادیابی انجام داد.

وی تأکید کرد: استعداد‌های بسیاری خاک می‌خورند و همچنان پنهان هستند. بنابراین پا به برنامه سازی در این حوزه گذاشتیم که به مراتب سخت و سنگین‌تر است.

برنامه‌هایی شبیه به ماه عسل

علیخانی درباره شباهت برخی برنامه ها به «ماه عسل» هم گفت: در سال‌های آخر که ماه عسل را تولید می‌کردیم، تعداد‌ی از برنامه‌ها شکل و شمایل ماه عسل را پیدا کرده بودند که ذوق مخاطب را کور می‌کرد، اما همچنان عشق و شوری که برای ساخت «ماه عسل» دارم تافته جدا بافته است.

او با اشاره به آمار مخاطبان ویژه برنامه‌های افطار امسال که حدود ۲۶ درصد بود،  گفت: آمار نظرسنجی اخیر صدا و سیما را دیدم. هر جوابی بدهم مربوط به فعالیت‌ همکاران می‌شود؛ اما در کل می‌توانم بگویم که مخاطب خلاقیت ویژه‌ای در برنامه‌های افطار ندید.

وی افزود: البته دلیل مهم‌ این ضعف ماجرای کروناست؛ شیوع این ویروس منحوس به ساختار برنامه سازی ما ضربه زد و عوامل برنامه‌ها زمان کمی برای تحقیق، مستندسازی، تشکیل اتاق فکر، دعوت مهمان و سفر داشتند.

تاریخ نشر مطلب:
جمعه، ۰۲ خرداد ۱۳۹۹






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده