«ماهچراغ» روی آنتن شبکه پنج سیما می رود

برنامۀ «ماهچراغ» به مناسبت هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریور تا ۶ مهر ۱۴۰۰ روی آنتن شبکه پنج می رود.

به گزارش شایان فیلم از مشاور رسانه ای پروژه، این برنامه شامل بخش های نمایشی، گزارش از مناطق عملیاتی در استان های مرزی، آیتم های روزشمار جنگ و گفتگو با ایثارگرانی است که در دوران دفاع مقدس در خط مقدم یا پشت جبهه مشغول به خدمت بوده اند.

اجرای «ماهچراغ» را سید احمد نجفی بر عهده دارد و آرش داودی تهیه کننده و کارگردان برنامه است. «شیفت شب»، «دامان آهو»، «شور و شعور»، «ایستگاه»، «بشنو این نی»، «پدرانگی» و «عشق در قطار شب» عنوان نمایش هایی است که حماسه سازان دفاع مقدس در پشت خط مقدم جبهه را به تصویر کشیده و بازیگرانی همچون انوش معظمی، شاپور کلهر، سالار کریمخانی، پانته آ کیقبادی، شقایق فتحی، امید ماهر، مرتضی جلالی، فرزانه خانمحمدی، مهدی حنفی، نرگس رضایی، مهدی میرزائیان، حسین سپنج، داریوش هاشمی، وحید نظافت، شهره اشتری، حسن پورگل محمدی، آیلین حاجی زاده و فرحان فرحناک در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

شقایق الله وردی (مجری طرح) محمد علیدادی(مدیر تولید) آرش داودی، جمشید خاوری، حسین وکیلی (تدوینگران) علی نوری (طراحی صدا و میکس) یوسف دانش صدیق، بهزاد طیبی، بابک نعمتی (تصویربرداران) حامد صوری و مجتبا جانملکی (صدابرداران) صوفیا نساجی (طراح گریم) پریسا کرد (عکاس) حمید و محمد موسوی (پشتیبانی فنی) حسین نجفی (صحنه) محمد حسین اخوان، فاطمه محمودی، احسان خراسانی (ساخت تیتراژ و آرم استیشن) علیرضا زحمتکش (گوینده متن) و جمشید خاوری (مشاور رسانه ای و روابط عمومی) از جمله عوامل دست اندرکار این برنامه هستند.

شایان ذکر است «ماهچراغ» در گروه معارف اسلامی شبکه پنج تهیه شده و در هفته دفاع مقدس هر شب ساعت ۲۲ به مدت ۴۵ دقیقه از شبکه پنجم سیما پخش می شود.

تاریخ نشر مطلب:
سه شنبه، ۳۰ شهریور ۱۴۰۰






نظرات کاربران




    محسن شیدلون ۰۱:۴۹ - ۱/۰۲/۱۳

    آقای جلیل فرجاد که بنده علاقه زیادی به کارهای ایشان دارم . هنرمند باسابقه و قدیمی تلویزیون و سینما هستند که خاطرات زیادی از کارهای ایشان داریم جای تاسف دارد که اینچنین از وضعیت نابسامان بازیگری در سینما و تلویزیون گله مند هستند . واقعا چرا باید اینگونه هنرمندان قدیمی و باسابقه بیکار و یا کم کار باشند .


معرفي فيلم هاي روي پرده