یک مجری زن تلویزیون، چادرش را کنار گذاشت!

تینا دلاوری: الهام صفوی زاده مجری تلویزیون که اجرای برنامه هایی مانند «به خانه برمی گردیم»، «تصویر زندگی»، «جمعه ایرانی»، «رادیو هفت» و ...  را در کارنامه دارد در چهل و هشتمین سال از زندگی خود تصمیم گرفته که خودش باشد!

به گزارش شایان فیلم، این مجری که به واسطه مادر و مادر بزرگش (که از گویندگان قدیمی رادیو اصفهان بوده اند) وارد کار اجرا شده سابقه بازیگری در فیلم «بودن یا نبودن» را نیز دارد.

صفوی زاده اخیرا با انتشار متن و عکس هایی در صفحه شخصی خود از تغییر لحن گفت و حجاب خود را تغییر داد! او در آخرین پستی که در صفحه شخصی خود منتشر کرده نوشته است:

«همه مردم در عقاید، دیدگاه ها، باورها، انتخاب ها، تصمیم ها و نظرات خود با دیگران متفاوت هستند و هیچ کس مانند دیگری نیست... مهّم نیست که ما چقدر آن عقاید را باور داریم. کمترین کارى که حدّاقل در ظاهر می توانیم انجام دهیم، این است که به جای ایجاد دیوار و فاصله، پل ارتباطی بسازیم.به نظرم تا زمانی که باب تبادل نظر باز باشد، بدون توهین و اجبار بسیار هم نیکوست.

چادر یک پوشش است... مانتو یک پوشش است و همه در قالب چارچوب موازین کشور قابل احترامند...شما چطور فکر می کنید؟

پ.ن: بالاخره مهم ترین یا شاید سخت ترین تصمیم زندگیم رو گرفتم... از امروز می خوام خودم باشم... همین»

 او در پست قبل از آن با انتشار تصویر زیر نوشته بود:

«نجابت در ذات آدم هاست... مهم نیست کجایی و چه می کنی. پوشش ظاهری هرچه که باشد انتخاب توست و محترم... مهم اتفاقی است که جامعه می پسندد... گاهی تغییر برای زندگی لازم است... گاهی بابت تغییر سرزنش می شوی... مهم خود تویی... خود تو»

تاریخ نشر مطلب:
جمعه، ۱۵ تیر ۱۳۹۷






نظرات کاربران




    کاوه ۱۲:۵۲ - ۹۷/۰۴/۱۶

    اینا از اولشم چادری نبودن در ظاهر و جلوی تلویزیون چادر سرشون می کنن


معرفي فيلم هاي روي پرده