«اسکی باز» بدون تغییر به جشنواره فجر می رود

محمد احمدی گفت: فیلم سینمایی «اسکی باز» ساخته فریدون نجفی در جشنواره با اقبال از سوی مخاطب و داوران مواجه شد و به جشنواره فیلم فجر ارائه می شود. محمد احمدی تهیه کننده فیلم سینمایی «اسکی باز» در گفت وگو با فارس درباره زمان اکران فیلم گفت: با توجه به ترافیک اکران ترجیح می دهیم که این فیلم را در شرایط فعلی اکران نکنیم و با توجه به موفقیت هایی که در جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان کسب کرد آن را به جشنواره فیلم فجر ارائه می دهیم تا شانس خود را در این جشنواره مهم کشور نیز امتحان کند. وی درباره اقبال مخاطب از فیلم در جشنواره اصفهان گفت: فیلم با اقبال خوبی از سوی مخاطب مواجه شد و بازخورد بسیار خوبی از جشنواره فیلم اصفهان گرفتیم .

تهیه  کننده «جنجال در عروسی» درباره تغییر فیلم توضیح داد: با توجه به این مهم که فیلم در شرایط بسیار خوبی تولید شد هیچ تغییری در فیلم داده نمی شود و همان نسخه ای که در جشنواره اصفهان به نمایش درآمد به جشنواره فیلم فجر ارائه می شود. بنابراین گزارش، فیلم «اسکی باز» در جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان توانست 7 جایزه از آن خود کرد ۳ کودک فیلم در بخش بازیگری جایزه دریافت کردند، جایزه ویژه هیات داوران بین الملل جایزه به اسکی باز اهدا کرد. بهترین فیلم سینمای ایران در بخش بین الملل و بهترین کارگردانی از آن این فیلم شد.

«اسکی باز» داستان داستان پسر بچه بختیاری در شهرستان کوهرنگ است که دست به کاری بزرگ می زند. این نخستین فیلم سینمایی فریدون نجفی است

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده