کیومرث پوراحمد میهمان برنامه زنده «سی و پنج»

پخش سری جدید برنامه «سی‌وپنج» از ساعت ۹ امشب (۲۴ تیرماه) با اجرای فریدون جیرانی آغاز می‌شود. فصل جدید «سی‌وپنج» ضمن تغییراتی اساسی در دکور و حال‌وهوای برنامه، به صورت زنده هر شنبه شب برای علاقه‌مندان پخش خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی برنامه اینترنتی سی و پنج، نخستین قسمت از سری جدید این برنامه امشب، ۲۴ تیرماه ۹۶، با حضور فریدون جیرانی به عنوان سردبیر و مجری برنامه و کیومرث پوراحمد به عنوان اولین مهمان فصل جدید، به صورت زنده و آنلاین پخش خواهد شد.این برنامه شنبه‌ها رأس ساعت ۹ شب به وقت تهران و همزمان روی دو سامانه‌ تی‌وی‌نت (tvnet.ir) و آی‌نت (inet.ir) در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

همچنین پس از پخش زنده برنامه‌های فصل جدید «سی‌وپنج»، تکرار ضبط‌ شده هر برنامه روی سامانه «فیلم‌نت» قرار خواهد گرفت و مخاطبان می‌توانند هر زمان که مایل بودند برنامه را ببینند یا آن را مجددا تماشا کنند.

فصل قبلی برنامه پرمخاطب سی و پنج پیش از این با اجراهای دیدنی فریدون جیرانی به صورت ضبط ‌شده تنها روی سامانه فیلم‌نت منتشر می‌شد و مخاطبان می‌توانستند برنامه‌ها را دانلود و تماشا کنند، اما فصل جدید برنامه به صورت زنده پخش خواهد شد و تکرار برنامه‌ها روی چهار سامانه «فیلم‌نت»، «پلان»، «تی‌وی‌نت» و «آی‌نت» برای دانلود و تماشا در دسترس خواهد بود.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده