نخستین سریال ترسناک ایرانی به شبکه خانگی می آید

سریال احضار به زودی از طریق موسسه گلرنگ رسانه به شبکه خانگی عرضه خواهد شد.

یک ساختمان متروکه واقع در آبعلی به عنوان لوکیشن ترسناک برای این فیلم انتخاب شده که گروه در حال حاضر در این لوکیشن در حال فیلم برداری است و پس از پایان کار در این ساختمان به لوکیشن اصلی خود در لواسان باز خواهند گشت. در این ساختمان متروکه اتفاقات مرموز و ترسناکی برای شخصیت‌های اصلی داستان رخ خواهد داد. اخیرا تدوین این سریال توسط سیامک مهماندوست آغاز شده است.

بازیگران این سریال عمدتا چهره های ناشناخته ی بازیگری هستند از جمله: آرش مهاجر، صنوبر فرهپور، نارنین کیوانی، شهریار صیقلانی، ریحانه رضی، بنیامین پیروانی، رامتین غروی، ایمان خطیبی، سپیده آتشین، نوش آفرین رحمانی، ساغر سیامکی و علیرضا کمالی.

سایر عوامل این سریال به این ترتیب هستند: مجری طرح و تهیه کننده: حنان فیلم، مهیارسلیمی، بازیگردان: علیرضا کمالی، انتخاب بازیگر و طراح فیلمنامه: رامین عباسی زاده، نویسندگان: بابک کایدان، میثم کایدان، طراح صحنه و لباس: رضاحاج درویش، طراح گریم: رامین مجردی، جلوه‌های ویژه میدانی: محسن روزبهانی، طراح بدلکاری: کیوان رضایی و...

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «اغلب ترس‌ها با شناخت ما از بین می‌روند، اما ترس‌هایی که تا مرگت ناشناخته می‌مانند، رهایمان نمی‌کنند.»

رامین عباسی زاده که تهیه کننده مجموعه‌هایی چون: «او یک فرشته بود»، «کت جادویی»، «سقوط یک فرشته»، «پریدخت»، «میلیاردر»، «شمس‌العماره» و… برای تلویزیون بود اکنون پس از سال‌ها تهیه کنندگی، این بار فیلم ترسناکی را کارگردانی می‌کند که نخستین تجربه کارگردانی او در کارنامه هنری‌اش به شمار میآید.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران




    ستاره ۱۳:۵۳ - ۹۷/۰۴/۱۲

    تقریبا ۴ سال که قرار بود این سریال ایام ماه رمضان پخش پشه اما سر از شبکه نمایش خانگی درآورد،! حداقل زودتر پخش بشه خسته شدیم آزبست منتظر بودیم ای کاش یکی بگه چرا اخیرا در ایام ماه رمضان سریال ماورایی درست نمیکنن ،چرا؟؟


معرفي فيلم هاي روي پرده