اعلام برنامه هفته فیلم جمهوری ارمنستان در ایران

 

هفته فیلم ارمنستان از ١ الی٧ مرداد ماه در خانه هنرمندان، پردیس هویزه مشهد و پردیس گلستان شیراز با حضور دو کارگردان ارمنستانی برگزار می شود.به گزارش ایسنا، برنامه هفتگی فیلم جمهوری ارمنستان در خانه هنرمندان، تالار ناصری به شرح زیر برگزار می شود:

یکشنبه اول مرداد بعد از مراسم افتتاحیه که از ساعت ۱۸ تا ۱۹ خواهد بود، فیلم " عشق من، موسکویچ" ساخته ی آرام شهبازیان در ۸۶ دقیقه پخش خواهد شد و سپس کارگاه فیلمسازی تا ساعت ۲۲ برگزار می شود.

دوشنبه ۲ مرداد به اکران فیلم های کوتاه اختصاص دارد که از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه تا ۲۱ به طول خواهد انجامید، به ترتیب فیلم های کوتاه "طرح های ارمنی" ساخته آشوت جازویان در ۱۹ دقیقه ، "کسوف" ساخته آرا ارنجاکان در ۱۳ دقیقه، "مرد رسی" ساخته آرن واتیان در ۱۹ دقیقه و آخرین فیلم، "نجاری در انتظار یک پسر" ساخته ی نارینه مالیان در مدت زمان ۱۵ دقیقه اکران خواهد شد.

کارگاه فیلم سازی از ساعت ۱۷ تا ۱۹ اولین برنامه سه شنبه ۳ مرداد ماه خواهد بود و سپس فیلم سینمایی "۱۹۱۵" از ساعت ۱۹ تا ۲۱ پخش خواهد شد.

در روز چهارم فیلم سینمایی "صدای سکوت" اثر ویگن چالدرانیان از ساعت ۱۹ تا ۱۷ اکران خواهد شد و مستند " نقشه رستگاریی" پنجشنبه ۵ مرداد در همین ساعت پخش می شود.

جمعه ۶ مرداد فیلم سینمایی "اگر فقط همه" ساعت ۱۹ تا ۲۱ و شنبه، در آخرین روز اکران فیلم های جمهوری ارمنستان فیلم سینمایی "نفرین شدگان" اثر دیمیتری کسایانز از ساعت ۱۹ تا ۲۱ پخش می شود.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده