تاریخ اکران جدیدترین قسمت «جیمز باند» اعلام شد

تهیه کنندگان مجموعه جیمز باند از تاریخ اکران قسمت بعدی رونمایی کردند.به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، طبق اعلام سازندگان مجموعه «جیمز باند» قسمت بیست و پنجم این سری، روز 8 نوامبر 2019 روی پرده های سینماهای آمریکا خواهد رفت و به صورت سنتی، کمی زودتر هم در بریتانیا رونمایی می شود. این قسمت توسط نیل پرویس و رابرت وید نوشته شده و مایکل جی. ویلسون و باربارا بروکولی آن را تهیه خواهند کرد. نکته جالب توجه این است که در اعلامیه مذکور هیچ خبری از نام کارگردان، بازیگران و یا حتی پخش کننده فیلم دیده نمی شود. در چنین شرایطی اعلام تاریخ اکران فیلم کمی عجیب به نظر می رسد. مگر این که خبرهایی در پشت صحنه باشد که هنوز به دلایلی رسمی نشده است.

قرارداد پخش 4 فیلم جیمز باند بین سونی و EON به پایان رسیده و حالا شرکت های دیگری مثل برادران وارنر، کلمبیا و فاکس برای گرفتن حق پخش فیلم در حال رقابت هستند. گفته می شود در حال حاضر شانس برادران وارنر از دیگر استودیو ها بیشتر است. پیشتر شایعه شده بود که برادران وارنر به عنوان بخشی از تعهد خودش، کارگردانی کریستوفر نولان در مجموعه جیمز باند را وعده داده است. اخیرا خود نولان هم در صحبت هایی گفته که اگر مترو گلدوین مه یر و EON تصمیم بگیرند دوره جدیدی از جیمز باند را آغاز کنند، او حاضر به همکاری هست. این دوره جدید یعنی حذف دنیل کریگ و معرفی بازیگر جیمز باند بعدی. اعلام نشدن نام کریگ در اعلام خبر تاریخ اکران قسمت بیست و پنجم، شایعات کناره گیری او از نقش مامور 007 را هم بیشتر می کند. اگر کریگ دیگر جیمز باند نباشد، راه برای حضور تام هاردی باز می شود. بازیگری که اخیرا در فیلم «دانکرک» بازی کرده و نولان هم تمام قد به عنوان جیمز باند بعدی او را مورد حمایت خودش قرار داده است. به جز هاردی صحبت از حضور ادریس البا (که اگر انتخاب شود، اولین جیمز باند سیاه پوست تاریخ می شود)، تام هیدلستون (که اخیرا یک نقش شبیه جیمز باند را در سریال «مدیر شب» بازی کرده) دیمین لوویز و آیدن ترنر هم شده است.

از طرف دیگر اگر به کارنامه نولان نگاه کنیم متوجه می شویم که به طور میانگین هر دو سال یک فیلم ساخته و اصلا بعید نیست که برای 2019 هم صحبت هایی با برادران وارنر کرده باشد. هر چند نوشتن فیلمنامه توسط فیلمنامه نویسان 4 فیلم قبلی، چیزی نیست که کارگردان «شوالیه تاریکی» علاقه ای به آن داشته باشد و ممکن است کمی شانس حضور وی روی صندلی کارگردانی را پایین بیاورد. نیل پرویس و رابرت وید پیشتر فیلمنامه های «کازینو رویال»، «ذره ای آرامش»، «اسکای فال» و «اسپکتر» را نوشته بودند و حالا برای کار در قسمت بیست و پنجم هم انتخاب شده اند. اما نولان عادت به ساخت فیلمنامه دیگران ندارد. باید دید آیا کارگردان «تلقین» این بار سراغ فیلمنامه ای که خودش آن را ننوشته می رود یا نه! آیا جیمز باند 25 به کارگردانی کریستوفر نولان، با بازی تام هاردی و با پشتیبانی برادران وارنر ساخته می شود؟ فقط باید صبر کرد.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده