بهرام توکلی «آتش به اختیار» را می سازد

فیلم سینمایی «آتش به اختیار» در مرحله بازنویسی نهایی فیلمنامه است و قرار است بزودی مقابل دوربین برود. به گزارش شایان فیلم و به نقل از بانی فیلم، بهرام توکلی این روزها درگیر پیش تولید فیلم جدید خود با نام «آتش به اختیار» است و قصد دارد این فیلم را برای حضور در جشنواره سی و ششم فیلم فجر آماده کند.در حال حاضر پروژه جدید سینمایی این کارگردان در مرحله بازنویسی نهایی فیلمنامه قرار دارد و بزودی نسخه نهایی فیلمنامه آن آماده خواهد شد.

سازندگان فیلم، این روزها به طور همزمان با بازنویسی فیلمنامه مشغول رایزنی اولیه با برخی از بازیگران و عوامل پشت دوربین هستند.این فیلم در حوزه دفاع مقدس قرار دارد و براساس شنیده های خبرنگار ما، به احتمال زیاد نام آن نیز بزودی تغییر خواهد کرد.با توجه به پروداکشن عظیم فیلم جدید توکلی، گروه تولید هم اکنون مشغول بازبینی چندین لوکیشن در مناطق مختلف کشور هستند.از میان عوامل پشت دوربین تاکنون حضور حمید خضوعی ابیانه به عنوان مدیر فیلمبرداری قطعی شده است.

پیش از این نام هومن بهمنش به عنوان مدیر فیلمبرداری این پروژه اعلام شده بود که گویا حضور وی منتفی شده است.ابیانه با توکلی در فیلم های سینمایی «بیگانه»، «اینجا بدون من»، «پرسه در مه» و «پا برهنه در بهشت» تجربه همکاری داشته است.توکلی سال گذشته فیلم سینمایی «برف سرخ» را با بازی فاطمه معتمدآریا، پارسا پیروزفر و صابر ابر مقابل دوربین برد که در اواسط پروژه به دلیل اختلاف با تهیه کننده، کار متوقف شد و هنوز پس از گذشت یکسال خبر دقیقی از سرنوشت آن پروژه منتشر نشده است.سعید ملکان تهیه کنندگی «آتش به اختیار» را برعهده گرفته است. محمدرضا منصوری نیز مدیر تولید این پروژه سینمایی است.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده