هنرمندان باید از تولید ملی حمایت کنند

لاله اسکندری به تحلیل و بررسی فضای تولید ملی و نقش هنرمندان در رشد اقتصادی کشور پرداخت.لاله اسکندری بازیگر سینما و تلویزیون در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص حمایت هنرمندان از تولید ملی و اهمیت این موضوع گفت: من فکر می کنم باید به تولیدکنندگان احترام بگذاریم. در هر کشوری تولید، نشان دهنده رشد اقتصادی آن جامعه است و فکر می کنم که ما به عنوان یک هموطن و در مرحله دوم به عنوان یک هنرمند، نیازمند معرفی بهتر تولیدات کشورمان هستیم.

وی افزود: به نظرم فردی که به عرصه تولید وارد می شود، دل بزرگی دارد و تا اندازه زیادی از خودگذشته است. در حالی که مسیرهای متنوعی برای امرار معاش وجود دارد، سرمایه اش را در بستر تولید و اشتغال به کار می اندازد و طیف گسترده ای از مردم را مشغول کار می کند.

اسکندری اظهار داشت: ممکن است خیلی ها ا این نگاه را نداشته باشند. به همین دلیل می بینیم که این روزها واسطه گری بیشترین درآمد را دارد ولی حالا کسانی هستند که این نگاه را نسبت به کشور و هموطنان خود دارند. ما هم باید به عنوان یک چهره در کنارشان باشیم و کمکشان کنیم؛ زیرا هر چقدر که کشور ما از لحاظ اقتصادی رشد کند، در آینده اتفاقات بهتری می افتد. من خیلی خوشحالم که این فرصت به من داده شد و بیشترین انگیزه ام برای پذیرش پیشنهاد همکاری، حمایت از محصولات ملی است.

وی درباره تاثیر حمایت خود بر رشد اقتصادی کشور گفت: اینگونه نیست که یک محصول بی کیفیت را تبلیغ کنم، به همین دلیل بر روی این موضوع تحقیق کردم و آنچه نظرم را به خود جلب کرد این بود محصولی تولید شود که به جایی آسیب نرسد. فکر می کنم که به هر حال خیلی از ما دغدغه محیط زیست را داریم که در کنار تولید ملی باید به آن توجه ویژه ای شود. من مطمئنم که حمایت هنرمندان از محصولات داخلی به شرط با کیفیت بودن کالا، بر رشد اقتصادی کشور مؤثر است.

وی افزود: آنچه که من می بینم این است که بیشتر افراد علاقه مند به خرید،  به خدمات پس از فروش این محصولات توجه ویژه ای نشان دادند. البته موضوع گارانتی در کشور ما به یک کاغذ محصور شده است و به قدری شرایط بهره بردن از آن دشوار بوده که اصولا اجرایی نمی شود. به نظر من احترام به مشتری از بزرگ ترین و مهم ترین ویژگی های یک تولیدکننده است. بخش جذاب دیگری که با آن مواجه شدم بخش حضور چهره ها در تبلیغ محصولات ماندگار است. در چند سال اخیر وزارت ارشاد مجوز فعالیت شخصیت ها در تبلیغ محصولات داخلی را داده و تصور می کنم من هم جزو اولین خانم های فعال در این زمینه هستم و امیدوارم که این حمایتم ادامه پیدا کند.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده