اطیابی یکی از پرفروش ترین فیلمهای سال 97 را می سازد!

مسعود اطیابی که ساخت فیلمهایی همچون «خروس جنگی»، «ماه گرفتگی»، «اخلاقتو خوب کن» و «خاک و مرجان» را در کارنامه دارد به زودی جدیدترین فیلم خود را جلوی دوربین خواهد برد. این فیلم که در ابتدا نام دیگری داشت اخیرا به «من اینجا چی می‌خوام» تغییر کرده و احتمالا باز هم اسمش عوض خواهد شد!

به گزارش اختصاصی شایان فیلم، ظاهرا موفقیت فیلم «خوب بد جلف» باعث شده که زوج پژمان جمشیدی و سام درخشانی برای سومین بار کنار هم قرار گیرند و این حضور را با حمید فرخ نژاد تکمیل کنند. هر چند خبر می رسد که اطیابی در ابتدا رضا عطاران و امیر جعفری را مد نظر داشته و وقتی موافقت آنها جلب نشده به سراغ فرخ نژاد رفته است. بازیگر زن اصلی فیلم نیز در روزهای آینده به این پروژه اضافه خواهد شد. ضمن اینکه چند بازیگر برزیلی نیز در این فیلم به ایفای نقش خواهند پرداخت.

 سید امیر پروین حسینی که تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده دارد سال گذشته توانست با فیلم «من سالوادر نیستم» به سود هنگفتی در گیشه دست پیدا کند. وی این بار نیز کشور برزیل را برای فیلمبرداری انتخاب کرده و قسمتهایی از فیلم جدیدش را در این کشور خواهد ساخت.

با توجه به مولفه های موثر در پرفروش شدن فیلمهای سینمای ایران در چند سال اخیر، می توان پیش بینی کرد «من اینجا چی می‌خوام» یکی از پرفروش ترین فیلمهای سال 97 باشد چرا که هم بازیگرانی معروف و امتحان پس داده، دارد. هم به روال فیلمِ سالوادر، قرار است جاذبه های یک کشور خارجی و مردمانش (!!) به تصویر کشیده شود و از همه مهمتر؛ فضای کمدی فیلم است که این روزها طرفداران زیادی دارد.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده