ادامه فعالیت سینما سیار با ۳ فیلم کمدی

رئیس کانون پخش‌کنندگان سینمای ایران گفت:اقبال مخاطبین از فیلم‌های کمدی باعث شد تا در هر برنامه سینما سیار آثار کمدی را قرار دهیم.علی سرتیپی رئیس کانون پخش کنندگان سینمای ایران در گفت وگو با فارس درباره فعالیت سینما سیار در استان های مختلف گفت: از ابتدای سال فعالیت سینما سیاربرای سال جدید آغاز شد و همچنان ادامه دارد. با توجه به اقبال مخاطبین از فیلم های کمدی تلاش می کنیم در هر برنامه ای از سینما سیار فیلم کمدی هم به نمایش در آید.

وی ادامه داد: هم اینک فیلم  های «نهنگ عنبر سلکشن رویا»، «رگ خواب»، «ساعت 5 عصر» و «اکسیدان» در برنامه سینما سیار قرار دارد و شهرهای بوشهر، فارس، خوزستان، گیلان، کرمان شمالی، گلستان، مرکزی، ایلام، مازندران و قشم سینما سیار اجرا می شود. سرتیپی در ادامه تاکید کرد: برنامه سینما سیار به رونق سالن ها در شهرهای مختلف هم کمک کرده است و طرحی موفق بوده که امیدواریم با به روزرسانی دستگاه های سینما سیار و افزایش تعداد آن ها بتوانیم موفق تر از گذشته عمل کنیم.

بنابراین گزارش، همزمان با تغییر فیلم ها در سالن های سینما نمایش فیلم ها در سینما سیار نیز تغییر می کند فیلم های «یک روز بخصوص»، «ماجرای نیمروز»، «خوب بد جلف»و «سه بیگانه» هم مورد توجه مخاطبان سینما سیار قرا رگرفته است.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده