صدرعاملی «سال دوم دانشکده من» را می سازد

با تغییر نام فیلم «چشم عروسک» به «سال دوم دانشکده من»، فیلمبرداری این فیلم به زودی در تهران آغاز خواهد شد.به گزار ش شایان فیلم از بانی فیلم، رسول صدرعاملی پس از هشت سال دوری از سینما قصد دارد بزودی فیلم جدید خود با نام «سال دوم دانشکده من» را به تهیه کنندگی مسعود ردایی در تهران مقابل دوربین ببرد.پیش تولید این فیلم با نام پیشین «چشم عروسک» از نیمه تیرماه آغاز شده و هم اکنون انتخاب عوامل پشت صحنه آن در مرحله نهایی شدن است.اکثر لوکیشن های این فیلم در اصفهان زادگاه صدرعاملی و تهران خواهد بود که تاکنون بخش عمده از این لوکیشن ها انتخاب شده است.

فیلمنامه این فیلم به نویسندگی پرویز شهبازی مضمونی اجتماعی دارد.احتمالاً اولین نمایش تجربه مشترک صدرعاملی، شهبازی و ردایی در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر خواهد بود.آخرین ساخته سینمایی صدرعاملی فیلم «در انتظار معجزه» است که در سال ۸۸ روی پرده سینماها رفت.

«زندگی با چشمان بسته»، «شب»، «هر شب تنهایی»، «دیشب باباتو دیدم آیدا»، «من ترانه پانزده سال دارم» و «دختری با کفش های کتانی» دیگر ساخته های سینمایی این کارگردان است.

ردایی پیش از این تهیه کنندگی فیلم های سینمایی «مالاریا» و «سه بیگانه» را برعهده داشته که از این بین «مالاریا» به کارگردانی پرویز شهبازی هم اکنون در نوبت اکران عمومی قرار دارد. فیلمی که به تازگی در دهمین فستیوال بین المللی اورنبورگ روسیه جایزه بهترین فیلم و بهترین بازیگر زن را به ترتیب برای مسعود ردایی و ساغر قناعت به ارمغان آورد.عبدا… اسکندری طراح گریم «سال دوم دانشکده من» است و هومن بهمنش نیز مدیریت فیلمبرداری پروژه را برعهده دارد.

تاریخ نشر مطلب:
چهارشنبه، ۱۵ شهریور ۱۳۹۶






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده