«لیام نیسون» از دنیای فیلم‌های اکشن خداحافظی کرد

 

«لیام نیسون» بازیگر 65 ساله ایرلندی به دلیل کهولت سن از بازی در آثار تریلر اعلام بازنشستگی کرد. او نگران است اگر همچنان به بازی در فیلم‌های اکشن ادامه دهد و ایفای نقش در آثار هیجانی را بپذیرد، مخاطبین سینما را به اعتراض وادارد.

نیسون حتی اگر در کارنامه خود سری فیلم‌های «ربوده‌شده» (Taken) را داشته باشد و حتی اگر آن را به یک چندگانه پرفروش تبدیل کرده باشد، باز هم مایل است تمرکز خود را بر نقش‌های جدی‌تر متمایل کند. وی در جشنواره فیلم تورنتو چرخش خود به سمت آثار تریلر را «یک تصادف محض» خوانده و می‌افزاید: «هنوز برای اینکه به بازی در این‌گونه آثار رضایت دهم، پول‌های هنگفتی به من پیشنهاد می‌دهند. به آن‌ها می‌گویم لامروت‌ها من شصت‌وپنج سالم شده، مردم بالاخره روزی خواهند گفت “دست بردار دیگر.”»نیسون که دست کم ده-دوازده فیلم اکشن در کارنامه دارد، در ماه‌های آینده دو عنوان اکشن دیگر نیز روی پرده خواهد داشت. یکی از این دو فیلم «Hard Powder» نام دارد که در آن نقش راننده‌ای را ایفا می‌کند که به مقابله با قاچاقچیان مواد می‌پردازد، و دیگری فیلمی تحت عنوان «The Commuter» که توسط «ژاومه کویت-سرا» اسپانیایی کارگردانی شده است.

تازه‌ترین اثر نیسون نیز که این هفته در جشنواره فیلم تورنتو به نمایش درمی‌آید، درامی در مورد رسوائی واترگیت است با نام «مارک فلت: مردی که کاخ سفید را به زوال کشاند». گذشته از این، احتمال می‌رود نیسون در فیلم بعدی «استیو مک‌کوئین» کارگردان فیلم «12 سال بردگی» هم حضور یابد.

برچسب ها:

لیام نیسون
تاریخ نشر مطلب:
چهارشنبه، ۲۲ شهریور ۱۳۹۶






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده