«پسرهای ترشیده» سر و سامان می گیرند!

تله فیلم «پسرهای ترشیده» روی میز تدوین قرار گرفت.به گزارش بانی فیلم، تله فیلم «پسرهای ترشیده» به نویسندگی و کارگردانی اکبر منصور فلاح که مدتی پیش فیلمبرداری آن به اتمام رسید، این روزها مراحل فنی اش را طی می کند.این کارگردان با اعلام این خبر در گفت و گو با بانی فیلم افزود: ۱۰ آبان فیلمبرداری را آغاز کردیم و ۱۴ نیز به پایان رساندیم.

وی همچنین ادامه داد: تهران و بندرترکمن لوکیشن های این فیلم بودند. البته احتمال دارد که این فیلم به فیلم سینمایی تبدیل شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: مسعود، یاشار و کامران که با هم در خانه ای اجاره ای زندگی می کنند، با توجه به سن و سالی که از آنها گذشته است، قصد دارند سر و سامانی به زندگی خود بدهند که در این بین ماجراهایی برایشان پیش می آید.

عوامل اصلی این فیلم عبارت است از: نویسنده و کارگردان: اکبر منصور فلاح، مدیر فیلمبرداری: هوشنگ غفوری، صدابردار: جعفر علیان، طراح صحنه و لباس: منصور باستانی، طراح گریم: هادی فکری، مدیرتولید: ابراهیم شفیعی، دستیار کارگردان: سعید دولتی و ابوالفضل نعمتی، عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: هدی منصور فلاح، منشی صحنه: ندا کیانی، مجری طرح: موسسه همای سعادت، جانشین تولید: مرتضی عیوضی.

بازیگران: یوسف تیموری، نیما شاهرخ شاهی، حدیث تهرانی، ساناز سماواتی، اصغر حیدری، هدی منصور فلاح، فاطمه شکری، سعید دولتی، منصور باستانی، گلایول زرین مکان، سولماز فیروزی، حسین نیکزاد، پریوش کامیار، مهدی جواهرپور. بازیگر خردسال: شیوا خانی.

تاریخ نشر مطلب:
شنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۶






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده