ماجرای بهرام رادان و ردِّ پیشنهادِ منوچهر هادی!

شایان فیلم: دو روز قبل خبری منتشر شد مبنی بر اینکه بهرام رادان پیشنهاد منوچهر هادی برای بازی در یک سریال شبکه نمایش خانگی را رد کرده است. روزنامه صبا در این باره نوشت: بهرام رادان که تا به‌حال در هیچ سریال شبکه نمایش خانگی حضور نداشته است، پیشنهاد بازی در سریال «دل»، تازه‌ترین اثر منوچهر هادی برای شبکه نمایش خانگی را رد کرد. با این شرایط، او تنها بازیگری است که همچنان بازیگری در سینما را ادامه می‌دهد و از حضور در سریال‌ها پرهیز کرده است.

به گزارش شایان فیلم، پذیرش یا عدم پذیرش یک نقش از سوی بازیگران یک امر طبیعی است و طبق روالِ معمول، هر پروژه برای هر نقش، چند بازیگر را کاندید کرده و وارد گفتگو می شود. اگر توافق حاصل شد که قرارداد می بندند و در غیر این صورت به سراغ گزینه بعدی می روند. معمولا هم اینکه با چه بازیگری مذاکره شده یا قرار است  چه نقشی را بازی کند رسانه ای نمی شود!

بر همین اساس منوچهر هادی کارگردان سریال «دل» در صفحه اینستاگرامش نسبت به انتشار خبر فوق واکنش نشان داد و توضیحاتی ارائه کرد. وی نوشت: «خبرگزاری ها اخباری مبنی بر رد پیشنهاد بهرام رادان به منوچهر هادی برای حضور در پروژه سنگین و پر بازیگر دل را کار کرده اند که جای تعجب دارد. البته که حق هر بازیگری است که به پیشنهاد یک پروژه فکر کند وبعد پاسخ مثبت یا منفی بدهد. من هم با بهرام تماس گرفتم و صحبت کردیم و همان ابتدا گفت من نمایش خانگی فعلا کار نمی کنم. من هم از ایشان خواستم که فیلمنامه را مطالعه کند و نقشی جذاب که بعد از ساخت خواهید دید را مقابل نقش جذاب دیگری که رضای عزیز گلزار قرارداد بسته را بازی کند. بهرام قبول کرد. هفته بعد که با بهرام تماس گرفتم ، گفت منوچهر جان به شدت در گیر کار جیرانی هستم؛ بعد هم یک قرارداد سینمایی دیگر دارم و بعد هم درحال مذاکره با دو پروژه دیگر سینمایی هستم و گفتند که متاسفانه هنوز فیلمنامه را مطالعه نکردند. مذاکره ما همینجا به اتمام رسید و این اتفاق در حرفه ما کاملا طبیعی است و بازیگر دیگری جایگزین خواهد شد. مدل مشابه "آتش بس 2" که رضای گلزار عزیز نرفتند و بهرام رادان دوست داشتنی با احترام جایگزین شدند که باز هم طبیعی است؛ ولی این مدل پوشش خبری کمی شیطنت در آن احساس می‌شود. آرزوی موفقیت برای بهرام دارم و باز هم اگر در کارهای دیگرم نقشی در خور ایشان باشد پیشنهاد خواهم داد و ایشان بازهم مختار هستند همکاری کنند و یا پیشنهاد مرا رد کنند. رضا گلزار و ساره بیات بازیگرانی هستند که تاکنون قرارداد بسته اند. بابک کایدان نگارش فیلمنامه را به عهده دارد و ایرج محمدی نیز تهیه کننده کار هستند.»

تاریخ نشر مطلب:
چهارشنبه، ۱۵ فروردین ۱۳۹۷






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده