سی امین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان آغاز شد

سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در اصفهان آغاز به کار کرد .

به گزارش شایان فیلم نیوز و به نقل از ستاد اطلاع رسانی سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، در این جشن که در باغ نور شهر اصفهان برگزار شد، جمع پرشوری از کودکان و نوجوانان دانش آموز، داور و خبرنگار این شهر مسئولیت برگزاری آیین افتتاحیه را برعهده گرفتند. بهره گیری از ظرفیت و توانایی این گروه سنی در برگزاری و اجرای مراسم از نکات جالب توجه جشن بزرگ پروانه ها به عنوان افتتاحیه این رویداد سینمایی بود.

در ابتدای مراسم پس از تلاوت قرآن کریم توسط گروهی از نوجوانان، ملیکا زارعی (خاله شادونه) به همراه عروسک های برنامه تلویزیونی اش به اجرای سرودهایی شاد برای کودکان و نوجوانان و خانواده هایشان پرداخت.در ادامه تیزر معرفی فیلم های حاضر در سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان نمایش داده شد.

در ادامه دبیر جشنواره با اشاره به این که جشنواره فرصت مغتنمی برای تماشای فیلم کنار همدیگر است، گفت: این هفته، موقعیت مغتنمی برای مردم اصفهان، خانواده ها، کودکان و نوجوانان است که می توانند ۳۵ فیلم زنده و انیمیشن ایرانی و خارجی را در اصفهان به تماشا بنشینند و فیلمسازان را از نظرات خود بهره مند کنند.

وی افزود: این موقعیت را باید یک فرصت دانست. جشن بزرگ پروانه ها هم مختص کودکان و نوجوانان است. خوشحالم که دوباره در اصفهان زیبا و در جمع پرشور کودکان و نوجوانان هستیم و دوباره به هم قول می دهیم این جشنواره سال های سال در اصفهان باقی بماند و هر سال باشکوه تر از قبل برگزار شود تا بتوانیم در کنار هم سینمایی برای کودکان و نوجوانان داشته باشیم.

در این حین کودکان و نوجوانان با در دست داشتن بادکنک های رنگی و پروانه های زرین که نماد جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان است، شور و شوق خود را نسبت به برگزاری جشنواره ای متعلق به خود ابراز کردند.

همچنین کلیپ سجاد رضایی کودک ۹ ساله که به طور گسترده در فضای مجازی منتشر شده بود، نمایش داده شد. این کودک اصفهانی مهمان ویژه جشن بزرگ پروانه ها بود. وی با حضور روی سن با لهجه شیرین اصفهانی خود در جواب سوال خاله شادونه که چطور شد معروف شدی؟ گفت: وقتی مدیر مدرسه مان در حال فرار با خط کش من را دید، داد زد: سجاد بیا اینجا!

او ادامه داد: از این که معروف شدم خیلی خوشحالم و روزی ۱۰۰۰ امضا می دهم! اما عینک آفتابی نمی زنم (با خنده). سجاد همچنین کودکان و نوجوانان را به سینما رفتن و تماشای فیلم های جشنواره دعوت کرد.

یادآور می شود سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان تا ۱۵ تیرماه در این شهر ادامه دارد.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده