مهریۀ نرگس محمدی، مهناز افشار و یکتا ناصر چقدر است؟

علی اوجی و نرگس محمدی زوجِ تازه ی سینمای ایران، درباره میزان مهریه در برنامه زنده تلویزیونی صحبت کردند. مهریه نرگس محمدی 110 سکه است که ابتدا قرار بوده 114 سکه باشد و به اصرار علی اوجی عدد 110 برای مهریه در نظر گرفته شده است. به این بهانه مهریه چند بازیگر دیگر مشهور را بررسی می کنیم.

مهریه ویدا جوان

ایلا تهرانی همسر ویدا جوان می گوید: من و ویدا دوست داشتیم آنطور که دوست داریم زندگیمان را شروع کنیم و به شدت هم بر این باور بودیم که عشق و صداقتی که در زندگی ما وجود دارد باعث خوشبختی ما می شود.به همین خاطر وقت بحث مهریه به میان آمد ویدا مهریه 7000 شاخه گل رز هلندی به رنگ های سفید، قرمز و زرد را انتخاب کرد. حتی عاقد هم در مراسم عقد از این مهریه ویدا تعجب کرد.در هر حال من در طول این سال ها سعی می کنم به مناسبت های مختلف برای همسرم شاخه گلی را بخرم.

مهریه یکتا ناصر

منوچهر هادی کارگردان و فیلمنامه نویس سینما و تلویزیون ایران و همسر یکتا ناصر، بازیگر درباره مهریه همسرش گفت :مهریه همسرم یکتا ناصر فقط 5 سکه بود.

مهریه مهناز افشار

مهناز افشار در صفحه اجتماعی اش درباره برخی شایعات مطرح شده پیرامون مهریه خود پاسخ داد و نوشت:عبور کردن از مسائلی که بازدارنده در زندگی و اهداف است درسی بود که از بزرگترها یاد گرفتم. عزیزان میدانم بعضی از شما سئوال و پرسشهایی بابت حواشی که صحت نداشته از من دارید. پس برای شما میگویم و این بزرگواری و متانت شما را محترم میشمارم که دیگر وقت گرانبها و ارزشمند خودتان را صرف حواشی و دغدغه هایی که باعث میشود از زندگی و اهدافتان دور شوید ، نکنید.

من مهناز افشار با آنچه بوده و خواهم بود با عشق بدون هیچگونه شرط و شروط کذب و ١٠ شاخه گل نرگس توسط آقای خاتمی عزیز به عقد همسرم درآمدم و افتخار میکنم مردی در کنار من است که برای در کنار من بودن ایستادگی کرد و انتخاب کرد و محافظ من شد و شد پدر دخترم و شریک شادی و غمهایم .ممنون از تک تک شما و متانت و صبوری که کردید .

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده