مرگ یکی از عوامل سریالِ برنا سرصحنه فیلمبرداری!

محمودرضا قدیریان مجری جوان تلویزیون صفحه اینستاگرامش را با انتشار خبری تلخ به روز کرد و روایتی از حادثه تلخ و ناگواری که سرصحنه فیلمبرداری سریال برنا رخ داد را بیان کرد . به گزارش ستاره ها؛ این مجری تلویزیون خبر از مرگ یکی از عوامل سریال برنا در حین تصویربرداری را در اینستاگرامش منتشر کرد.

محمودرضا قدیریان نوشت :سلامی از سر دوستی به تمامی دوستانم در سینما و همکاران در سریال برنا و مردم عزیز. امروز ظهر حقیقتی به شدت تلخ و ناگوار را سر صحنه تجربه کردیم که باعث آزرده شدن  همه مان شد و همکار عزیزمان جناب سهرابی (عزیز دوست داشتنی که مسئولیت سینموبیل با ایشان بود) را بر اثر ایست قلبی از دست دادیم. و قبل این اتفاق من با ایشان هم صحبت بودم که این اتفاق ناباورانه رخ داد. لذا از صمیم قلب و با اعماق وجودم این اتفاق اسفناک رو به اهالی سینما و همکارانم  در سریال برنا تسلیت عرض میکنم.

مرگ حق است و جای بسی خوشحالی که به دیدار خدایی میرویم که همیشه مایلیم بیشتر درکش کنیم و ببینیمش اما ای کاش در زمانی و لوکیشنی زیباتر این اتفاق می افتاد. به هر روی گرمای طاقت فرسا و ساعت کاری طولانی اتفاقی غم انگیز را رقم زد تا برای مردم ارامش، نشاط و انگیزه بسازیم. تمام این تلاشها برای اسایش مردم و فرهنگ هنرهای نمایشی ست(سینما و تلویزیون) مفهوم حقیقی هنر به معنای زندگی ست و زندگی در هنر به معنای عشق ست.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران




    مونا ۱۳:۵۳ - ۹۷/۰۴/۱۲

    خدا رحمتشون کنه


معرفي فيلم هاي روي پرده