اعتراضِ پرویز پرستویی به رفتارِ یک بازیگر درجه6

شایان فیلم: پرویز پرستویی بازیگر مطرح سینمای ایران با انتشار فیلمی از شقایق دلشاد بازیگر گمنامی که اخیرا در فضای مجازی جنجالی شده متن بلندبالایی را نوشت و به رفتار این بازیگرهای نو رسیده که سریعا سر از فرش قرمز جشنواره ها در می آورند اعتراض کرد. وی نوشت:

بازیگرنقش پرستار تیمارستان در سریال شهرزاد به همراه بادیگاردهایش! ميگه ما زياد از خونه بيرون نمی ریم و برای اینکه بین مردم راحت باشیم باید بادیگارد داشته باشیم!!

وزارت محترم فرهنگ و ارشاداسلامی.جشنواره های ایرانی و بین المللی ایرانی.صاحبین مراسم های رنگ و وارنگ.فرش قرمز پهن کن ها.صاحبین برند های رنگ و وارنگ،تورو به هر کسی که اعتقاد دارید ،یه تجدید نظری تو خودتون بکنید .

یه نگاه به عکس های جورو واجوری که تو مراسم ها گرفته میشه ،که محل معرفی برند هاشده بکنید .یه نگاه به میهمانانتون بکنید.یه دختر جوان که یه سریال مناسبتی بازی کرده ،چپ و راست، رواین فرش قرمزهاتونه وعکس میگیره .

 بعضی ازرسانه های زرد هم که ماشاالله برای همه عکس ها اسم می گذارند:فلانی با لباس راحتی -بالباس مشکی-بالباس بلند -با لباس کوتاه-با نگاه غمگین-بالباس شاد و رنگی -فلانی خیره به افق...

اینا کی اند؟به کجا داریم میریم ؟

کارگردان های ارزشیمون که با هم کورس گذاشتند .جنگ ،جنگه رقابت، در فروشه فیلم هاست و پیشی گرفتن از هم.عزیزان، بزرگان، منو ببخشید.پل دختر زیر آب-گلستان زیر آب -خوزستان زیر آب-مردم زمین هاشونم گم کردن چه برسه به خونه هاشون .-مردمی که  خانه و کاشانه داشتند وسفرهای رنگین، الان جیره ظرف یه بار مصرف  غذا و پوشاک و...میاد تو چادرهاشون.

ماها چی می گیم ؟ به کجا چنین شتابان؟

خانه سینما حدود ۵۰۰۰ عضو داره که اگه همه چی بر وفق مراد باشه شاید ۲۰۰۰ نفر سر کار باشند و بقیه غم نان دارند و شرمنده زن و بچه هاشون- اونوقت ما جشنواره بین المللی راه می اندازیم با بودجه ...و بعد تو مصاحبه ها هم می گیم این یه جشنواره دورهمی و خانوادگیه!! میهمان خارجی دعوت می کنیم که اسم فیلمسازان بین المللی مون و در مصاحبه یادش نمیاد!

بهتر نیست این بودجه هارو به جای جشنواره های مختلف برگزار کردن، صرف هنرمندان آبرو داری که یه عمر تو این حرفه کار کردن بکنیم.

راستی آقای بیضایی کجاست؟حال آقای تقوایی چطوره؟آقای کشاورز خوبند ؟از فرامرز صدیقی چه خبر؟از کارگر فنی که  یک عمر تو سینما کارکرده و به نون شب اش محتاجه چه خبر؟

موقع تشییع جنازه هم که همه مون گرفتاریم!وهزاران حرف ناگفته!حالا هرچی دلتون می خواد به بنده فحش بدیدو ناسزا بگید!

یه سال هایی می گفتند هنرمندان همیشه یه گام جلوتر از مردمند .الان ما به گرد پای مردم هم نمی رسیم.

به امید روزی که همگی ،همدل و یک صدا بیرق فرهنگ و هنر را به اهتزاز در آوریم و غمخوار هم باشیم و در کنار مردم.

خدارو شکر که نه سوپر استارم و نه سلبریتی. تمام تلاشم خدمتگزاری برای مردم بوده و بس. امیدوارم که لیاقت اش را داشته باشم. ‌ ‌

تاریخ نشر مطلب:
جمعه، ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸






نظرات کاربران




    رضا ۰۲:۲۵ - ۹۸/۰۶/۱۴

    اقای پرستویی فقط یک کلام میتونم بهت بگم خیلی مردهستی .


معرفي فيلم هاي روي پرده