شاهد احمدلو «کتک خور» را به سینما می آورد!

شاهد احمد لو قصد دارد چهارمین فیلم سینمایی خود را با نام «کتک خور» مقابل دوربین ببرد.به گزارش شایان فیلم، کارگردان آثاری هم چون  از «چند مى گیرى گریه کنى»، «اگه مى تونى منو بگیر» و «موش» قصد دارد جدیدترین فیلم سینمایی خود را با نام «کتک خور» با مضمون طنز اجتماعى بسازد.

احمد لو با بیان این که  فیلم نامه «کتک خور» بر اساس طرحى از خودش توسط هومان فاضل به رشته تحریر در آمده است گفت: اکنون فیلم نامه در حال بازنویسى است و آخرین مراحل نگارش نسخه نهایى در حال انجام است. تا آخر تیر ماه نگارش فیلم نامه به پایان مى رسد و از اوایل مرداد براى دریافت پروانه ساخت اقدام خواهیم کرد.وی درباره داستان فیلم «کتک خور» عنوان کرد: فیلمم در مورد یک کتک خور قدیمى است که شانس و اقبال به او رو مى‌کند و  خیلى زود به یک کتک زن تبدیل مى شود.

احمد لو به تهیه کنندگی فیلمش توسط سعید سعدى اشاره کرد و اظهار داشت: طبق برنامه ریزى هاى اولیه که با سعید سعدى داشتیم «کتک خور» بعد از گرفتن پروانه ساخت از وزارت ارشاد ، وارد مرحله اصلى پیش تولید در مرداد ماه شده و اواسط  شهریور ماه  فیلمبردارى آن شروع خواهد شد.وی با بیان این که ساخت فیلم «کتک خور» از دغذغه هاى دو سه سال اخیر من است، ادامه داد: قصه ای که در این فیلم می خواهم روایت کنم و فضایی که در این فیلم شکل می گیرد، از کودکی با من بوده است و دور از ایده آل ذهنی من نیست. این فیلم عنوانش  «کتک خور» است و در مورد آدم های سینماست. افرادی که عمر خود را در این سینما گذاشتند، فیلمی درباره آدم های قدیمی و خاک خورده سینمای ایران که سوژه مورد علاقه من است. چند فیلم کوتاه (سیاهی لشگر، زندگی در لانگ شات، و...) در این زمینه ساخته ام و آنها هم در این فیلم به کمک من خواهد آمد. این فیلم قصه کتک خورهای سینما است.

وی درباره دغدغه ساخت فیلم جدیدش توضیح داد: این همان فیلمى است که سال ها براى ساخت آن صبر کردم، کار کردم ، تجربه کردم تا بتوانم بالاخره مهم ترین گام سینمایى خودم را بردارم و فیلمى در حد همان انتظاراتى که از من مى رفت بسازم. سکوت چند ساله ی من براى ساخت «کتک خور»، آیینه تمام قد دوران کارى ام از سرب تاکنون خواهد بود. شایان ذکر است آخرین کار احمدلو در مقام کارگردان، سریال «آقا و خانم سنگی» است که این روزها از شبکه آی فیلم بازپخش می شود.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده