سرنوشت سریال «ستایش ۳» به کجا رسید؟

مرتضی میرباقری معاون سیما در خصوص محبوبیت تلویزیون نسبت به دیگر رسانه ‌ها اظهار داشت: محبوبیت اگر ترکیب افزایش ضریب نفوذ و ضریب تاثیر باشد هیچ رسانه‌ای در ایران به اندازه تلویزیون بیننده ندارد ما ۱۰ یا ۲۰ برابر دیگر حوزه‌ها مخاطب داریم مردم ایران به طور متوسط بیش از سه ساعت در شبانه‌روز تلویزیون نگاه می‌کند و برخی از برنامه‌های تلویزیونی و برنامه‌های نمایشی بیش از ۵۰ درصد بیننده دارد و اینها حاکی از محبوبیت تلویزیون در بین دیگر رسانه‌هاست. تلاش ما این است که میزان مخاطب تلویزیون را افزایش دهیم و در کنار آن کیفیت بالا را هم حفظ کنیم و این مستلزم این است که اهالی این عرصه در این راه حضور داشته باشند تا ما شرایط را برای آنها فراهم کنیم.

میرباقری در پایان در خصوص تولید سریال «ستایش۳» گفت: برای تولید «سریال ستایش ۳» هنوز تصمیم نگرفته‌ایم در حال حاضر کارگردان سریال ستایش در حال انجام کارهای پایانی سریال «در جستجوی آرامش» است و امیدوار هستیم از پنجشنبه یا جمعه روی آنتن برود. وقتی این کار به اتمام رسید باید بر سر یک یا دو موضوع با کارگردان این اثر بحث کنیم تا انشاالله این سریال تولید شود.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران




    ف ن ۲۳:۰۸ - ۹۸/۰۷/۱۷

    سلام ،سریال ستایش 3 روز به روز بهتر میشه وهیجانش بشتر میشه من هم خندیدم هم گریه کردم و از اینکه مد ت پخشش کوتاهه ناراحت میشم فریبا نادری هم باز یگر قدرت مندی هست حشمت فردوس خیلی حرفها ش آموزندس تما م بازی گران خوب بازی میکنن وبیشترشون دوست داشتنیین از حرف زدن نرگس خیلی خوشم میاد صدای شهرام پور اسد رو دوست دارم ،ممنون از کارگردان وهمه کلا عالی کور شود هرانکس که نتوان دید هی ایراد و اشکال تراشی بسه دیگه به محتوا وعمق سر یال فکر کنید ،،چیزای مثبت رو ببینید


معرفي فيلم هاي روي پرده