یک تهیه کننده: باید برای مافیای اکران فکری عاجل شود

یک تهیه‌کننده سینما گفت: سینما گرفتار مافیای اکران است و تنها با داشتن رابطه می‌توان فیلم اکران کرد. مدیران برای شرایط فعلی باید راه چاره‌ای عاجل داشته باشند.

به گزارش شایان فیلم از فارس، امیرحسین شریفی تهیه‌کننده سینما درباره اکران فیلم «کبریت سوخته» گفت: این فیلم تولید سال 93 است و با مجوز سینمایی ساخته شد اما بعد از تلاش مکرر توانستیم از روز چهارشنبه (21 تیرماه) فیلم را در سینماها در گروه آزاد اکران کنیم. این در شرایطی است که فیلم پتانسیل داشتن سرگروه را داشت اما نتوانستیم سرگروهی پیدا کنیم .وی در ادامه گفت: در شرایط فعلی تنها با رابطه می‌توان فیلم اکران کرد اگر رابطه نداشته باشیم امکان اکران فیلم در سینماها وجود ندارد. متاسفانه سینما گرفتار مافیای اکران است و باید برای این شرایط فکر شود و راه چاره‌ای عاجل از سوی مدیران صورت گیرد.

امیرحسین شریفی در ادامه درباره اکران فیلم « آوازهای سرزمین من» گفت: فیلم سینمایی «آوازهای سرزمین من» کاملاً با میل و اراده شخصی و از روی تکلیف در لبنان ساختیم. کاملاً مصداق صحبت اخیر مقام معظم رهبری به صورت «آتش به اختیار» ساخته شد اما متاسفانه هنوز اکران نشده در شرایطی که نزدیک به 13 جایزه بین المللی به فیلم اهداء شده اما هنوز در ایران نتوانستیم فیلم را اکران کنیم. این در شرایطی است که داعش رو به زوال و نابودی است اما ما هنوز نتوانستیم فیلمی که  توسط عباس رافعی ساخته شده را در سینماهای کشور اکران کنیم.

وی در خاتمه تاکید کرد: الان اکثر صاحبان آثار که بدون رابطه و باند در سینمای ایران فعال هستند با این مشکل مواجه می‌شوند.  و باید برای مافیای اکران فکری عاجل شود زیرا اکثر آثار در صف اکران باقی مانده است. بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «کبریت سوخته» ساخته کاظم معصومی از روز چهارشنبه در گروه آزاد سینمایی اکران شده است.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده