«ساعت پنج عصر» رکوردها را شکست!

نخستین فیلم مهران مدیری که از دیروز (جمعه ۳۰ تیر) اکران شده در روز اول توانست سه رکورد به جا بگذارد. به گزارش شایان فیلم، این رکوردها که توسط پخش کننده ی فیلم اعلام شده عبارتند از:

1- رکورد فروش اینترنتی بلیت در یک روز (ساعت پنج عصر، بیش از ۳۰۰ میلیون تومان فروش آنلاین داشت و رکورد رزرو آنلاین بلیت که در اختیار فیلمهای «گشت۲»و«سلام بمبئی» بود را شکست)

2- رکورد فروش روز اول در سینمای ایران (این فیلم دیروز ۷۰۰ میلیون تومان فروخت. درتهران ۴۵۰ و در شهرستانها ۲۵۰میلیون تومان)

3- رکورد بیشترین تعداد سانس در یک روز ( در برخی پردیس ها مثل کوروش،  فیلم از ساعت ۷صبح تا ۱۲ شب، در چند سالن و ۴۰ سانس پشت سرهم اکران می شد!)

البته تلاش مهران مدیری و تیم تبلیغاتی اش برای شکستن رکورد فروش روز اول سینمای ایران با حاشیه هایی نیز همراه بود. از جمله اینکه در سینما قدس به خبرنگاران و عکاسانی قصد تهیه گزارش از حضور مهران مدیری را داشتند به شرط خرید بلیت اجازه ورود داده شد!!

همچنین مدیر پردیس تماشا نیز به پخش کننده ی «ساعت پنج عصر» اعتراض کرد: متاسفانه فیلم سینمایی "ساعت پنج عصر" ساخته مهران مدیری جهت اکران در اختیار این سینما قرار نگرفت و پخش کننده این فیلم با تبعیض بین سینماهای نمایش دهنده باعث محروم شدن مخاطبان سینما در منطقه جنوب غرب تهران از دیدن فیلم مهران مدیری شده است.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده