برنامه این هفتۀ گالری های تهران

گالری‌ها و نگارخانه‌های شهر تهران در روزهای میانی ماه مبارک رمضان سعی در برپا نگه‌داشتن حوزه هنرهای تجسمی در روزهای کم رونق افتتاحیه نمایشگاه‌ها دارند:

پوست انداختن در گالری دارگون 

در نمایشگاه «پوست انداختن»، سپیده صیاد دریابخش 31 اثر خود را در معرض نمایش گذاشته است. این نمایشگاه تا بیست و چهارم خردادماه از ساعت 17 تا 21 میزبان علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی است.

اصل و نسل در گالری ژاله

نمایشگاه گروهی نقاشی‌های هنرمندان متولدین دهه 40 با عنوان «اصل و نسل» از 19 خرداد در گالری ژاله به نمایش در آمده است. علاقه‌مندان می‌توانند تا 4 تیر ماه از افطار تا سحر از این نمایشگاه دیدن کنند.

سه نمایشگاه در گالری ژینوس

 نمایشگاه گروهی نقاشی، مجسمه، عکس با عنوان «تامل» که شقایق احمدیان آن را جمع آوری کرده است، 19 تا 23 خرداد در گالری ژینوس پذیرای علاقمندان است.

نمایشگاه گروهی نقاشی در گالری سایه

 نمایشگاه گروهی نقاشی با عنوان «سایه‌ها جلد 7» با ارائه آثاری از جواد وطن دوست علمداری، زهرا بیات، سودابه ذوالفقاری، سها عابددوست، سیامک خاکسار، سمیرا البرزکوه، طلیعه مجدآبادی، کتایون وطنی، کتایون افروز، نگار مقیمی دهکردی، مریم کی احمدی، یاسمین شیرنگی، الاهه فرجاد، رزیتا صراف و یسنا عسکری از 19 تا 31 خرداد ماه در گالری سایه برپاست.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده