اکران «ماه گرفتگی» بعد از انتخابات مثل نمایش فیلم کمدی در محرم است!

پس از نمایش فیلم «ماه گرفتگی» در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، هادی انباردار تهیه کننده این فیلم سینمایی ابراز امیدواری کرد تا فیلم مسعود اطیابی که به حوادث سال 88 می پردازد، پیش از انتخابات ریاست جمهوری، در نوبت دوم اکران نوروز به نمایش درآید . اما با مخالفت رییس سازمان سینمایی اکران این فیلم سینمایی به تعویق افتاد. با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، هادی انباردار تهیه کننده «ماه گرفتگی» به آی سینما می گوید که هنوز پروانه نمایش این فیلم به آنها تحویل داده نشده و بهترین زمان اکران از آنها گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار ما به نقل از ای سینما، پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، هادی انباردار تهیه کننده فیلم «ماه گرفتگی» تلاش های بسیاری کرد تا این فیلم در روزهای پر تب و تاب انتخابات به نمایش درآید. اما در نهایت این تهیه کننده اعلام کرد که پس از جلسه مسعود اطیابی کارگردان «ماه گرفتگی» با رییس سازمان سینمایی، محمد مهدی حیدریان اعلام کرده که از تماشای این فیلم لذت برده، اما گفته که بهتر است «ماه گرفتگی» زمانی دیگر (پس از انتخابات) به نمایش درآید.

با گذشت حدود یک ماه از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، به سراغ تهیه کننده «ماه گرفتگی» رفتیم تا اطلاعات جدیدی را در مورد زمان نمایش این فیلم سینمایی بدست آوریم. او در رابطه با این موضوع انباردار گفت: «سازمان سینمایی پروانه نمایش «ماه گرفتگی» را در اختیار ما قرار نداده و هنوز وضعیت اکران این فیلم مشخص نیست.»

انباردار که همچنان از عدم نمایش «ماه گرفتگی» در نوبت دوم نوروز دلخور است، در ادامه می گوید: «بهترین زمانی که «ماه گرفتگی» می توانست به نمایش درآید، پیش از انتخابات ریاست جمهوری بود. اما متاسفانه ما را از اکران در این بازه زمانی محروم کردند و گفتند بهتر است در زمانی دیگر این فیلم به نمایش درآید. ما می خواستیم این فیلم در روزهایی که کاندیداهای ریاست جمهوری، با یکدیگر رقابت می کردند به نمایش درآید، اما اکران پس از انتخابات برای «ماه گرفتگی» مثل این می ماند که یک فیلم کمدی در ماه محرم به نمایش درآید.»

این تهیه کننده همچنین در پایان تاکید می کند که شورای پروانه نمایش اصلاحیه ای به «ماه گرفتگی» وارد نکرده و عوامل فیلم با کوتاه کردن 5 دقیقه ای این فیلم نسبت به نسخه پخش شده در جشنواره فجر، ریتم آن را تند تر و جذاب تر کرده‌اند.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران





معرفي فيلم هاي روي پرده