گالری‌هایی که در هفته دوم تیرماه میزبان هنرمندان می‌شوند

گالری‌های مختلفی در طول هفته برپا می‌شود که آثار هنرمندان را در معرض دید علاقمندان قرار می دهد. باشگاه خبرنگاران جوان طی گزارشی کوتاه به معرفی اجمالی گالری و هنرمندانی که در هفته پیش رو، آثار خود را عرضه می‌کنند، پرداخته است:

گالری 7 ثمر: فرزانه قریشی،آثار خود را از 5 تیر ماه در این گالری عرضه کرده است.این نمایشگاه تا 14 تیرماه سال جاری ادامه دارد.

گالری راه ابریشم : نمایشگاه تابستانی نمایش آثار عکاسان در این گالری از 2 تیرماه سال جاری عرضه شده است.این نمایشگاه تا 30 تیرماه سال جاری ادامه دارد.

گالری دلگشا: نیاز بابا تبار، آثار خود را از 2 تیر ماه در این گالری عرضه کرده است.این نمایشگاه تا 13 تیرماه سال جاری ادامه دارد.

نگارخانه آتشزاد: جمعی از هنرمندان نقاشی، آثار خود را از 2 تیرماه سال جاری در این گالری عرضه کرده‌اند. بازدید از این گالری تا 13 تیرماه سال جاری ادامه دارد.

گالری دارگون: جمعی از هنرمندان آثار خود را از 2 تیرماه در این گالری عرضه کرده اند.این نمایشگاه تا 14 تیرماه سال جاری ادامه دارد.

نگارخانه سهراب: جمعی از هنرمندان، آثار خود را در این گالری از 2 تیرماه عرضه کرده اند.این نمایشگاه تا 14 تیرماه سال جاری ادامه دارد.

نگارخانه نگر: سودابه کوهی به همراه جمعی از هنرمندان آثار خود را از 9 تا 14 تیرماه سال جاری عرضه می‌کنند.

گالری محسن: جمعی از هنرمندان آثار خود را در این گالری از 9 تا 28 تیرماه سال جاری عرضه می‌کنند.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده