سرباز داعشی موقرمز حاضر در پردیس کوروش کیست و چه سابقه‌ای دارد؟/تهیه کنندۀ رپ خوان!

حتما ویدیوهای حضور داعشی‌ها در پردیس کوروش که باعث رعب و وحشت مردم شد را دیدید.در این ویدیوها شخص با گریمی شبیه بازیگر "چطوری ایرانی؟" حضور دارد و با اسب و پای پیاده در پردیس کوروش جولان می‌دهد.اما او کیست؟

احتمالا در سال‌های گذشته نام برنامه "از لاک جیغ تا خدا" به گوشتان خورده که به مسائل حجاب دختران در ایران می‌پرداخت.هاشم بافقی در سال ۹۴ و زمانی که تنها ۲۶ سال داشت، تهیه کنندگی این برنامه تلویزیونی را بر عهده گرفت. این برنامه چندین ماه از شبکه دو به روی آنتن رفت.

آن زمان خبرآنلاین درباره او و برنامه‌اش نوشته بود:«او همان‌کسی است که ترانه‌های رپ حزب‌اللهی در پاسخ به اوباما و ماجراهای سال 88  را  خوانده و همان کسی است  که برنامه‌ای با نام عجیب و غریب «از لاک جیغ تا خدا»  ساخته و توانسته در ماه مبارک رمضان  روی آنتن بفرستد، حتماً فک‌تان  چند  سانتی‌متر  به  زمین نزدیک‌تر  خواهد  شد! تنها 26  سال  دارد  و  با  اتصال  به  پدر معنوی‌اش یعنی «وحید یامین‌پور»  وارد  تلویزیون شده.»

اما بافقی کسی است که در صفحه اینستاگرام خود رسیدن ریس بسیج صداوسیما به ریاست شبکه سه را تبریک گفته و کاملا جهت گیری سیاسی‌اش مشخص است.اما وی با ادبیاتی نه چندان محترمانه پس از منتشر شدن تصاویری از رعب و وحشت مردم در پردیس کوروش، در اینستاگرامش نوشت:

«بعضیا نقد میکنند ولی بعضیا حرف مفت میزنن. حالا چون داعش بود بد بود؟وقتی حتی سواد روشنفکری هم ندارید فازشو برندارید در تمام دنیا نمایش خیابانی رو میشناسن و اتفاقا من تو این سبک نمایش ادعا دارم و داشتم و قشنگیش همینه ک تا میتونه باور پذیر باشه. اکثر مردمی که در صحنه بودن لذت بردن لطفا کاسه های داغتر از آش با تیریپ روشنفکری نقد نکنن.

یهو همه نگران زنان حامله نشید بلندگوی کوروش بارها اعلام کرد ک قراره اتفاقی بیافته و نمایشه و از طرفی اورژانس آماده بود و از طرفی از بدو ورود با حمایت حراست برج معلوم بود نمایشه.هیچ کسم حالش بد نشد.جالبه اونا ک معترضن اصلا نبودن.»

حال دیگر قضاوت با مردم است که آیا از دیدن نمایش دیروز لذت بردند یا اینکه آنگونه در تصاویر پیداست به وحشت افتادند. هنوز هیچگونه واکنشی از سوی مدیران سازمان اوج درباره اتفاقات پردیس کوروش منتشر نشده است./سینمامخاطب

تاریخ نشر مطلب:
چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده