مسخره کردنِ یک بازیگرِ زن،روی آنتن زندۀشبکۀپنج!

شایان فیلم: متین ستوده بازیگر سینما و تلویزیون ، میهمان برنامه "جشن رمضان" بود که هر شب با اجرای هیراد حاتمی و ابوالفضل آقاخانی روی آنتن شبکه پنج می رود. آنطور در فیلم بالا هم مشخص است مجریان این برنامه سوالاتی را از ستوده پرسیده اند که به مذاق برخی خوش نیامده است. از جمله "پوریا تابان" مجری سابق صدا و سیما که متن تند و تیزی را علیه این اقدام شبکه پنج و مجریانش در صفحه شخصی خود پُست کرده است.

 به گزارش شایان فیلم، وی ضمن عذرخواهی از متین ستوده نوشته است:من از شما معذرت مى خواهم که همکارانم این روزها احساس مى فرمایند مجریگرى، متفاوت بودن، دیده شدن، برتر بودن، در اوج قرار گرفتن تنها یعنى سوالات کلیشه اى و سطحى سه میلیون سال پیش را با لحن طلبکارانه و باد در غبغب انداختن، پرسیدن.من از شما معذرت مى خواهم که اوج هنر در اجرا شده سوالات تکرارى، دم دستى، بى ادبانه با لحن نامناسب آنهم در تلویزیون به عنوان یک رسانه فراگیر.

من معذرت مى خواهم که ایجاد جذابیت براى مخاطب پاى تلویزیون تنها معنایش شده بهره گیرى از مدل موهاى خاص، کت و شلوارهاى فاخر و اتو کشیده پوشیدن، چشمهاى رنگ و وارنگ داشتن اما تهى بودن از احترام به مهمان در لحن و بیان.ببخشید که معناى مجرى و اجرا را تا سطح طلبکار بودن پایین آورده ایم!

ببخشید که در ماه مبارک رمضان به جاى اجراى فاخر با بهره گیرى از نشان دادن خصایص انسانى، بى ادبى را گسترش مى دهیم و بلد نیستیم با یک خانم مقابل مخاطب عام در رسانه اى فراگیر و برنامه اى عمومى درست و صحیح پرسش و پاسخ کنیم.

چند سال قبل به همین دلایل و رفتار مشمئز کننده مجرى دیگرى تلفنى از آقاى "امید حاجیلى" هم معذرت خواستم.این اوج بى ادبى و نامردیست که برخى مجریان حتى اگر دوستان و همکاران من هم باشند به خود اجازه چنین رفتارى را مى دهند.من با دیدن همین تیکه برنامه زنده و لحن گفت و گو با شما از خودم خجالت کشیدم.آنقدر خجالت کشیدم که مجبورم به عنوان یک مجرى از شما معذرت بخواهم.

سرکار خانم "متین ستوده" امروز درد کشورم اسم زن یا مرد بودن کیانوش، کامران، قیصر یا متین نیست،درد کشورم سوال در مورد عکس و همدردى در اینستاگرام براى سانچى، پلاسکو، زلزله و سقوط هواپیما نیست،امروز درد کشورم عاشق شدن یا نشدن فلان هنرمند و خواننده و ورزشکار نیست.

شما ببخشید که مجریان توانمند و محترمى چون آقاى رضا شهیدى فر، سیدجواد یحیوى، محمد سلوکى، پدرام کریمى یا ایکس و ایگرگ خانه نشینند و اوج هنرمان چنین سطح سخیفى از ادبیات در برنامه زنده است،شما ببخشید که تمام توانمان به تمسخر گرفتن مهمانان در چنین فضایى تعبیر مى شود،دلم مى سوزد از این باغى که مى سوزد سرکار خانم، دلم مى سوزد که مجریان در خانه به مرگ مى اندیشند و هر کانال تلویزیونى پر شده از حضور بازیگران به عنوان مجرى در برنامه هاى تلویزیونى.من از شما معذرت مى خواهم چون این تیکه از برنامه مرا هم آزار داد!

تاریخ نشر مطلب:
پنجشنبه، ۰۳ خرداد ۱۳۹۷






نظرات کاربران




    سعید ۰۰:۳۹ - ۹۷/۰۵/۱۷

    بابا احساس مسوولیت برا شما که بد نشده همکاراتون گند می زنن شمام با یه متن احساسی خودی نشون می دین راستی خودمونیم نکنه براش نقشه ای داری کلک ؟


معرفي فيلم هاي روي پرده