این هفته گالری کجا برویم؟!

در گرمای وسط تیرماه، گالری های پایتخت روزهای پررونقی را پشت سر می گذارند. به گزارش شایان فیلم نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، نمایشگاههایی که در هفته ی پیش رو در گالرها برقرارند را با هم مرور می کنیم:

گالری آران

جمعی از هنرمندان از جمله آرمین پورفهیمی، فرناز ربیعی جاه، حامد رشتیان، نسترن صفایی، امیر موسوی زاده و علی موسوی زاده آثار خود را در این گالری از 9 تیرماه عرضه کرده اند. مجموعه ای که دربرگیرنده انواع واهمه ها و دل مشغولی ها است. از تبعیض و نابرابری تا اهمیت عشق ورزی و اضطراب پسامرگ با ساخت معبدی برای مردانگی، آرمین پورفهیمی رفتار مرد سالارنه بخشی بزرگ از جامعه را به نقد می کشد.

گالری شیرین

ایمان صفایی آثار خود را در این گالری از 9 تیرماه در این گالری عرضه کرده است و تا 3 مرداد ماه سال جاری ادامه دارد.

نگارخانه ماه

رضا بهاروند، آثار خود را با موضوغ طبیعت بی جان در این گالری از 9 تیرماه عرضه کرده است. این نمایشگاه تا 27 تیرماه سال جاری ادامه دارد.

نگارخانه والی

جمعی از هنرمندان از جمله بهزاد بزرگی،اسفندیار پورمقدم،احمد تک، فریده ثقت الاسلامی توکلی، مژگان حبیبی و سهیلا حقیقت آثار خود را در این گالری از 9 تیرماه عرضه کرده اند. این نمایشگاه تا 23 تیرماه ادامه دارد.

گالری دنا

جمعی از هنرمندان از جمله کیمیا بیدار، مونا جولا، آتوسا شاملو، افرا صفا، پدیده فرزان، نیکو فلاح و کوشا موسوی آثار خود را در این گالری از 9 تیرماه عرضه کرده اند. این نمایشگاه تا 26 تیرماه سال جاری ادامه دارد.

گالری خاک

جمعی از هنرمندان از جمله غلامحسین نامی، کوروش شیشه گران، بیتا فیاضی، کامبیز صبری، نرگس هاشمی، حامد رشتیان و عین الدین صادق زاده، آثار خود را از 9 تیرماه در این گالری عرضه کرده اند.این نمایشگاه تا 26 تیرماه سال جاری ادامه دارد.

گالری جرجانی

طلا رنجبران به همراه جمعی از هنرمندان از جمله فرزانه آخوندیان، بصیرا بلبلی، علیرضا پرهیزگاری و کوثر حداد پور آثار خود را در این گالری از 9 تیر ماه عرضه کرده اند و تا 19 تیرماه ادامه دارد.

گالری آتبین

ابراهیم گنجیان آثار خود را در این گالری از 9 تیرماه عرضه کرده است. این گالری تا 30 تیرماه سال جاری ادامه دارد.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده