داستان یک سریال ایرانی که با وقوع سیل تغییر کرد!

قصه «#سرباز» که قرار بود بخشی از آن در میان زلزله‌زده‌ها روایت شود با حادثه سیلاب اخیر تغییر کرد و ادامه تصویربرداری آن برای همدردی با آسیب‌دیدگان در مناطق سیل‌زده دنبال می‌شود.به گزارش شایان فیلم؛ با توجه به وقوع سیل در استان‌های مختلف کشور، فیلمنامه سریال «#سرباز» به کارگردانی هادی مقدم‌دوست و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی دچار تغییرات شد.

پیش از این قرار بود شخصیت‌های سریال به فراخور قصه به مناطق زلزله‌زده سفر کنند و بخشی‌هایی از قصه در جریان کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان روایت شود اما با توجه به وقوع سیل در شهرهای مختلف، به منظور همدردی با مردم و در جهت به روز شدن هر چه بیشتر قصه، سکانس‌های مربوط به مناطق زلزله‌زده به مناطق سیل‌زده تغییر پیدا کرده است، به همین منظور گروه به زودی برای ادامه تصویربرداری به استان خوزستان سفر می‌کنند.

تصویربرداری سریال «#سرباز» این روزها در جاده قم ادامه دارد و در چند روز گذشته بازیگرانی چون آرش مجیدی، الیکا عبدالرزاقی، افسانه کمالی و کاوه آهنگر مقابل دوربین این سریال بودند.

آرش مجیدی، الیکا عبدالرزاقی، رویا تیموریان، جمال اجلالی، اسماعیل محرابی، کوروش تهامی، نیما شعبان نژاد، سیاوش خیرابی، علی هاشمی، افسانه کمالی، فرحناز منافی ظاهر، جواد خواجوی، کاوه آهنگر، مهتاب ثروتی، محبوبه صادقی، مهدی مستبصری، محمدطاهر مقدم دوست، دریا بخشنده و … از بازیگران این مجموعه هستند.

«#سرباز» عاشقانه‌ای حماسی است که در ۴۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تولید می‌شود.این سریال حکایت سرباز وظیفه‌ای به نام یحیی و همسرش یلدا و رفقای هم خدمتی اش است. در خلاصه داستان «#سرباز» آمده است: در وفای عشق تو مشهور خوبانم چو شمع، شب نشین کوی سربازان و رندانم چو شمع.

سایر عوامل سریال «#سرباز» عبارتند از نویسنده: حمید نعمت الله، هادی مقدم دوست، دستیار کارگردان: سعید بیات، مدیر برنامه ریزی: وحید کاشی، مدیر تولید: حمید حاجی زاده، مدیر تصویربرداری: محسن فلاحی، صدابردار: علی عدالت دوست، طراح صحنه: بابک پناهی، طراح لباس: شادی رستگار طراح گریم: مرتضی کهزادی، مدیر تدارکات: محمد علی محمدی، عکاس: حسن هندی، مشاور رسانه‌ای: ملیکا راد و مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری وصف صبا.

مجموعه تلویزیونی «#سرباز» محصول مشترک گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما و قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیروی مسلح است.

 

تاریخ نشر مطلب:
سه شنبه، ۲۷ فروردین ۱۳۹۸






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده