آخرین خبرها از فیلم و سريال جديد فریدون جيرانى

فریدون جیرانی گفت: در ابتدا قرار بود "خفه‌گی" انتهای شهریور و یا اوایل مهر ماه اکران شود اما اکران آن تا اواخر آبان ماه امسال به تعویق افتاد.فریدون جیرانی کارگردان سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با میزان، درخصوص آخرین مراحل ساخت سریال "پاییز تنهایی" گفت: در حال حاضر همه تمرکز ما روی نگارش فیلمنامه بوده و اتفاقات پس از پایان آن رقم خواهد خورد. سعی داریم در نگارش فیلمنامه با دقت و فکر زیاد عمل کنیم و به احتمال فراوان در ماه آتی خبرهای بیشتری در مورد این سریال بشنوید.وی درباره مضمون این سریال افزود: این سریال به جوانان پرداخته و موضوع بلند پروازی برخی از آنها را روایت می‌کند. هنوز در مورد اینکه پاییز تنهایی در چه زمانی و کجا پخش شود تصمیمی گرفته نشده و در حال برنامه ریزی هستیم.

کارگردان فیلم "قرمز" با اشاره به تعویق در زمان اکران فیلم "خفه‌گی" تصریح کرد: در ابتدا قرار بود این فیلم انتهای شهریور و یا اوایل مهر ماه اکران شود اما اکران آن تا اواخر آبان ماه امسال به تعویق افتاد. جیرانی با اشاره به همزمانی در برنامه‌ریزی‌های سینمایی و تلویزیونی خود خاطرنشان کرد: در حال حاضر که مشغول فیلمنامه سریال هستیم اما به احتمال زیاد تولید فیلم جدیدم را نیز شروع خواهم کرد. شاید در ابتدا فیلم را بسازم و بعد به سراغ ساخت پاییز تنهایی بروم.

گفتنی است فیلم "خفه‌گی" بعد از حضور در جشنواره فیلم فجر به جشنواره جهانی فجر نیز راه پیدا کرده و اردیبهشت ماه  اکران مجدد شد. النازشاکردوست، نوید محمدزاده، پولاد کیمیایی، پردیس احمدیه، ماهایا پطروسیان، پرویز پورحسینی، رها حاجی زینل و غلامحسین لطفی از جمله بازیگرانی هستند که در آخرین ساخته فریدون جیرانی نقش آفرینی کرده اند.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده