سرنوشت قسمت های پایانی قهوه تلخ مشخص می شود؟!

قهوه تلخ مجموعه ویدئویی طنزی به کارگردانی مهران مدیری و فیلمنامه‌نویسی امیر مهدی ژوله و خشایار الوند است که بصورت هفتگی از 23 شهریور 1389 در بسته‌بندی‌های 3 قسمتی در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شد اما تنها 2 مجموعه که حاوی 6 قسمت پایانی این سریال است، به دلایل نامشخصی پخش نشد.

در آن مقطع زمانی اعلام شد که مهران مدیری با برادران آقاگلیان به اختلاف خورده و همین باعث شده تا سریال پرمخاطب قهوه تلخ بی‌سرانجام بماند. اما موضوع اختلاف با مهران مدیری پایان کار نبود و برادران آقاگلیان حتی تولید انیمیشن سینمایی «بانویی از ماه» را هم نیمه کاره رها کردند و تا مدت‌ها خبری از آنها نبود.

اما این غیبت چندساله سرانجام هفته گذشته به پایان رسید و این دو برادر در مراسم اکران خصوصی فیلم سینمایی «ساعت 5 عصر» پس از 5 سال رویت شدند. این حضور دوباره نشان دهنده این است که احتمالا دوران اختلاف به پایان رسیده و شاید پس از 6 سال سرانجام مخاطبان مجموعه «قهوه تلخ» بتوانند قسمت‌های پایانی این اثر را ببینند.سریال قهوه تلخ 35 بازیگر اصلی دارد که از آن‌ها می‌توان به مهران مدیری، سیامک انصاری، محمدرضا هدایتی، سحر جعفری جوزانی، سحر زکریا و رضا فیض نوروزی اشاره کرد.

مهران مدیری که پیش از این سریال‌های موفقی چون پاورچین، نقطه چین، شب‌های برره، باغ مظفر و مرد هزار چهره را در کارنامهٔ خود داشته، در این کمدی تاریخی (به گفته خود) بهترین کارش را به نمایش گذاشته‌است.این سریال هر هفته در یک مجموعه شامل سه سی‌دی که هر سی دی حاوی یک قسمت و یا در قالب یک دی‌وی‌دی منتشر می‌شد. و در 34 مجموعه که شامل 102 قسمت است پخش شد و تنها دو مجموعه که حاوی شش قسمت پایانی این سریال است،پخش نشد.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران





معرفي فيلم هاي روي پرده